ZeroCool Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Se topic. Skal sette opp et trådløst nettverk hjemme, sånnn at jeg skal slippe å dra ut tp kabel... veldig tungvint... Så.... Hva trenger jeg? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Du trenger et Aksesspunk og et trådløst nettkort til din pc Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Du trenger en trådløs router, og et trådløst nettverkskort. En pc kan du koble til den trådløse routeren ved hjelp av kabel. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Du trenger en trådløs router, og et trådløst nettverkskort. En pc kan du koble til den trådløse routeren ved hjelp av kabel. En trådløs router trenger du bare om du vil dele internett om det ikke allerede er delt i nettverket, om du allerede har et etablert nett, med internett trenger du bare et accesspoint (AP) og et trådløst nettverkskort (PCMCIA, PCI, USB). Lykke til!=) Lenke til kommentar
ZeroCool Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 så da trenger jeg 2stk nettverkskort å en stk router slik at jeg kan dele internett... Hvilke kort og router anbefales det? Lenke til kommentar
magikern Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 du trenger en stk basestation og en rundstråle antenne på taket og kort til alle pcer du bruker. Så tegner du dette merket med kritt på porten din: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå