Oleee Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Noen som kan jeg gi meg en pekepinn på hvordan jeg skal gjøre dette? Bildet sier vel kanskje litt mer enn ord: Harddisken har vært i orden, inntil igår kveld? Hva har skjedd? Virus? HD'en er ikke ny, men den er vel kjøpt i løpet av 2007 en gang.. HD er Samsung 400GB hvis det har noe å si? Disken er ikke full heller av filer, kanskje halvparten? Er litt n00b når det gjelder data, så hvis dere veit noe, ikke forklar vanskelig da, hehe.. Endret 12. april 2008 av Oleee Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Ser ut som korrupt filsystem. Kan antagelig fikses ved å formatere. Hvis du ønsker å redde filer først så bør du prøve GetDataBack. Lenke til kommentar
Oleee Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Ser ut som korrupt filsystem. Kan antagelig fikses ved å formatere.Hvis du ønsker å redde filer først så bør du prøve GetDataBack. Ingen annen utvei uten å formatere? Men rart det skal skje sånn plutselig når det har fungert før? Hm! Er hd'en kanskje ødelagt? Virus infected? Takk for innspill! Lenke til kommentar
Oleee Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Anyone? Har ikke prøvd GetDataBack enda, men tenkte jeg skulle prøve andre ting som kan være feil? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Du kan stole på di rådene Hårek gir. Prosessen består av å redde egne data(filer) med programmer ala GetDataBack. Vanlig backup er vanligvis det beste. Derpå en formatering. Evt også bruk av produsentens diagnoseverktøy for harddisker. Men som Hårek sier - det er antaglig filsystemet som er skadet/ødelagt. Hva som er årsaken har vi ikke mulighet til å fortelle deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå