Plecto Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Jeg skulle fjerne tillatelsene til en partisjon for en brukerkonto jeg lagde. Jeg leste at systemadministratoren (som er den kontoen jeg bruker) har fullstendig tilgang til datamaskinen og kan gjøre alle handlinger ønskelig. Derfor fjernet jeg alle tillatelser til en partisjon og valgte "alle" uten å helt se at jeg kunne velge riktig brukerkonto under i listen. Nå har jeg tydeligvis ikke "alle tillatelser" lenger Jeg kommer jo ikke inn, og ikke får jeg endret noe heller. Jeg har prøvd systemgjennoppretting uten hell og heller ikke i sikkermodus har jeg rettigheter. Jeg kommer inn på partisjonen med den nye brukerkontoen min, men den har jo ikke rettighetene til å endre rettigheter Så hva gjør jeg? Endret 12. april 2008 av Plecto Lenke til kommentar
nAD Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Egenskaper - Sikkerhet - Avansert - Eier - Rediger Velg eier og huk av "Erstatt eier av underbeholdere og -objekter" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå