akle Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Hei! Er på jakt etter et racing/off-road, gjerne noe som motorstorm eller baja(kommer i august eller noe slikt) som finnes på PS3. Har sett litt på Excite Truck, men synes det virker litt lett eller barnslig. Også vill jeg gjerne at bilene i spiller finnes på ekte. vill gjerne ha et off-road spill siden du da som oftest har litt mer fri het og kan kjøre litt utenom løypa. Så er det noen som har noe tips om spill som finnes eller kommer??? Akle Endret 12. april 2008 av akle Lenke til kommentar
akle Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Ingen som har noen tips?? Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Ikke la deg lure av Excite Truck utseende. Spillet er fantastisk morsomt, og endring av terreng mens du spiller er gøy. Playlisten suger, men med SD-kort kan du bruke din egen musikk, det er bra. ^^ Jeg ville gått for Excite Truck eller Mario Kart Wii, de best bilspillene som er å få tak i til Wii. ^^ Lenke til kommentar
akle Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Har sett litt på Mario Kart ja kan godt hende det blir dette ja Noen som vet av noen gode spill som kommer da? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Føyer meg på Excite Truck jeg også. Fantastisk bra spill. Har hatt det i litt over et år nå, spiller det faktisk fortsatt noen ganger. Vanskelig å gå lei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå