Gjest Slettet+9817324 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hei, jeg er på jakt etter et skjerm kort til en stasjonær pc. Jeg trenger et AGP kort, er det noen om vet om man får kjøpt dette på elkjøp? mvh Longbeer Lenke til kommentar
kavk Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 regner med at de sikkert har noen agp skjermkort der. men det er overpriset ganske mye. bestill heller fra komplett etc, da har du skjermkortet innen et par dager og prisen er mye bedre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 OK, Takk for raskt svar. mvh Longbeer Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Dem solgt 8800GTX på Elkjøp på lørenskog til litt over 3ooo,- .. Det vil ikke jeg si var så veldig overpriset... (det var får en måned siden jeg var der) Lenke til kommentar
a-z Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Tja, har ikke lagt merke til noe salg av det på Elkjøp i Sandvika (selv om Elkjøp faktisk har en skjermkortavdeling på hjemmesiden sin, så er det ikke noen skjermkort der). Hissigste skjermkortet jeg har sett i en butikk noengang var på Clas Ohlson i Sandvika, tror det var det gamle 8800 GTS. Kjøp av high end-skjermkort blir nok ansett for spesielt interesserte (derfor har man komplett, amentio etc.), Elkjøp er ment for folk flest. Lenke til kommentar
branick Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Vi har normalt sett både 8800GT (512mb versjonen), 8800GTS (512mb versjonen), og har nå akkurat fått inn 9800GTX på elkjøp i moss Har selvfølgelig mye mellomklassekort nedover i segmentene også. Men moss er ingen fasit da Lenke til kommentar
grimp Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jupp! de selger skjermkort på Elkjøp, men som sagt tidligere de kan være litt utdatert og høye i pris i forhold til på internett. evt. vis du bor i oslo området kan jeg hjelpe deg med en masse gode butikker. vis du vet hva du er ute etter vil jeg anbefale deg og bruke "prisguiden" på hw.no for best mulig pris. Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 elkjøp på gjøvik hadddde en haug med datadeler før. det var der jeg kjøpte min første pc. det var heller ikke overpriset Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 elkjøp på gjøvik hadddde en haug med datadeler før. det var der jeg kjøpte min første pc. det var heller ikke overpriset Litt ot men dårligere service enn det er på elkjøp på Gjøvik skal du lete etter. De fleste gangene jeg har vært der har de ansatte ute i butikken stått å snakka med hverandre. Du må gå bort om *kremt* Hint hint; jeg vil kjøpe noe. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 elkjøp på gjøvik hadddde en haug med datadeler før. det var der jeg kjøpte min første pc. det var heller ikke overpriset Litt ot men dårligere service enn det er på elkjøp på Gjøvik skal du lete etter. De fleste gangene jeg har vært der har de ansatte ute i butikken stått å snakka med hverandre. Du må gå bort om *kremt* Hint hint; jeg vil kjøpe noe. Tror ikke de slår den lokale Elkjøp kjeden der hvor jeg kommer fra i allefall. Hadde det vært en regel om at du hvis du ikke fikk assistanse innen 1 time eller noe sånt så kunne du ha tatt varen og forlatt butikken uten å betale for den så tror sannelig de gutta der hadde gått konkurs! Har blitt litt bedre nå men... Er vell underbemanning som er problemet. Lenke til kommentar
branick Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 På elkjøp i moss får man kjøpt XFX 9800GTX 512mb 720m for 2749. Komplett tar vel som regel 100kr i frakt(2649 for kortet) så da er det jo samme pris.. Tror det er litt forskjellig fra butikk til butikk. I tillegg er det vel litt enklere å ta det med til butikk hvis det skulle være noe enn å sende med post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå