Mann20 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hei! Som overskriften sier, lurer jeg på om noen har et bra og effektivt program som gjør meg mer eksplosiv/hurigere/raskere. Jeg spiller fotball, og er i den forbindelse jeg trenger det. På forhånd, takk for hjelp! Lenke til kommentar
godingen00 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hei! Som overskriften sier, lurer jeg på om noen har et bra og effektivt program som gjør meg mer eksplosiv/hurigere/raskere. Jeg spiller fotball, og er i den forbindelse jeg trenger det. På forhånd, takk for hjelp! Hvis du vil bli eksplosiv, kan du trene knebøy? Da blir du raskere, og sterkere i beinene. En annen ting er jo bare å spurte. Spurte 20 meter, 10 sekunder pause. Spurte 20 meter. osvosv. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Spurte 20 sekunder, mener du kanskje. Lenke til kommentar
godingen00 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Spurte 20 sekunder, mener du kanskje. selfølgelig^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå