Prozaq Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hei, Akkurat kjøpt ny pc, hovedsaklig for å øke preformence i Wow og ha mulighet til å spille andre krevende spill. Men PC-en fryser etter kort til inne i wow, først begynner lyden å hakke også fryser alt helt. Jeg må restarte PC-en helt vær gang dette skjer. PC-en består av: ASUS M3A - hovedkort - ATX - AMD 770 AMD Athlon 64 X2 6400+ / 3.2 GHz prosessor Corsair XMS2 Xtreme Performance TwinX Matched - minne - 2 GB ( 2 x 1 GB ) - DIMM 240-pin - DDR II XFX GeForce 8500 GT - grafikkadapter - GF 8500 GT - 256 MB Håper på noen svar Takk Prozaq Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hva slags strømforsyning har du? hvilke drivere har du? Lenke til kommentar
Prozaq Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Hva slags strømforsyning har du? hvilke drivere har du? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=332660 - Strømforsyning Har lagdt inn de driverene som fulgte med når jeg fikk PC-en. Men jeg har lastet ned de siste skjærmdriverene på Nvidia.. Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Har du installert drivere til prosessoren? Direkte nedlastningslink til AMD DualCore fix Mer info her. --- Hva med chipsett og lyddrivere? Lenke til kommentar
Prozaq Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Nå har jeg prøvd det også, uten hell.. Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hva er det du har prøvd? DualCore fix? Installere/oppdatere chipset og lyddrivere? Hvordan er det med temp. på HK og CPU? Er det bare WoW som hakker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå