medlem-156941 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hei Har tenkt meg en ny gitar, å fant denne på finn: http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=12...amp;WT.svl=Link Er den et bra kjøp? Lenke til kommentar
C-S-A_-_fan Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 jeg vil si det er et godt kjøp, også er den jo utrolig smooth da Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Helvetes heit farge, så kanskje den er verdt 4999kr med kasse. Men husk at du får tak i andre farger, helt ny, fra forskjellige forhandlere for rundt fire tusen kr. Lenke til kommentar
vidarho Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Epi LP Standard er en veldig god gitar. Den har en litt fyldigere sound enn mange andre gitarer, grunnet tykkelsen, samtidig er den god å spille på. Det viktigste av alt er vel at den har det feteste gitar-designet du kan få! (veldig subjektivt) Har en selv (tobacco burst) og er storfornøyd! Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Helvetes heit farge, så kanskje den er verdt 4999kr med kasse. Men husk at du får tak i andre farger, helt ny, fra forskjellige forhandlere for rundt fire tusen kr. Uten forsterker da? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ja, men det er ikke med forsterker i finn-anonsen heller. Lenke til kommentar
ow Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hadde en Epi LP Std i honeyburst, men fant ut at den ikke passet for meg siden jeg har vondt i ryggen og den var rett og slett for tung. Lyden derimot var veldig grei for en gitar i den prisklassen og sustainen var nydelig. Lenke til kommentar
xvis Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Har også tenkt å skaffe meg en Epiphone Les Paul, og lurer på hva som er forskjellen på 'Standard' modellen og den som heter Standard Plus-Top. Ser at Epiphone nettopp har lansert en 'Slash' modell som er basert på Standard Plus-Top. Den ser fantastisk flott ut i Tobacco Sunburst. Mulig kandidat det der Noen som har erfaring med gitarkjøp fra USA? Hvilke nettbutikker har ok priser og sender til Norge? Lenke til kommentar
geirwa Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Musikkbørsen har denne til 3595. Ikke samme farge, men sikkert samme lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå