Tysker Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) ***FJERNET LOGG DA DEN INNEHOLDT NAVN*** Edit: O.k. da sletter jeg hele teksten og vi bare fortsetter å sove... Med vennlig hilsen, Bodo Endret 13. april 2008 av Tysker Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Kanskje vedkommende er på ferie etc. Sjeldent noen stjeler et ID for slike småsaker. Jeg er forøvrig fjernet navn da dette ikke skal forekomme på nett. Heller bytt om navnet på vedkommende til Ola Nordmann om du ønsker å poste loggen Lenke til kommentar
Tysker Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Kanskje vedkommende er på ferie etc. Sjeldent noen stjeler et ID for slike småsaker. Jeg er forøvrig fjernet navn da dette ikke skal forekomme på nett. Heller bytt om navnet på vedkommende til Ola Nordmann om du ønsker å poste loggen Nei, vedkommende er definitivt ikke på ferie etc. Og han eksisterer åpenbart i virkelighet. Jeg ble nå kontaktet av en annen person som ble lurt av denne fyren. Vi skal anmelde ham begge to. Jeg diskuterer dette emne gjerne videre per e-post. Hilsen, Bodo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg