Lommiss Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Skal på Dana-cup til sommeren, og lurte på et par ting: 1. Noen som har vært der de siste årene, og hva er deres erfaring ang. kjøp av snus, lett å få tak i osv? Lett å kjøpe på danskebåten? 2. Er aldersgrensen 16 år? Hvis dere har noe mer å tilføye så gjør gjerne det PS: jeg er 16 år for de som lurte... Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Du får nok ikke kjøpt på båten, der er jeg ganske sikker på at det er 18 års grense. I Danmark er aldersgrensen 16 på tobakk og alkohol i butikker, og 18 på utesteder. Lenke til kommentar
master air Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Du har ikke lov til aa ta med deg tobakk eller alkohol tilbake siden du er under 18 aar. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Husk legg. Danskene har innført krav til nasjoal ID for kjøp av alkohol og tobakksvarer. Snus finnes ikke, rett og slett. Pass på at lagleder/foreldre ikke tar dere på detta - det blir ALLTID bråk. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Husk legg. Danskene har innført krav til nasjoal ID for kjøp av alkohol og tobakksvarer. Snus finnes ikke, rett og slett. Pass på at lagleder/foreldre ikke tar dere på detta - det blir ALLTID bråk. Det selges snus i Danmark, men de har meget begrenset utvalg. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Du har ikke lov til aa ta med deg tobakk eller alkohol tilbake siden du er under 18 aar. nei, kødder du!? selvfølgelig vet jeg det Lenke til kommentar
master air Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Det er ikke en selvfoelge, noen er naive nok til aa tro at siden du har lov til aa kjoepe det i Danmark har du lov til aa ta det med deg over grensa til Norge. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Og hvis man blir tatt så er vel straffen at man aldri kan dra til USA eller noe sånt, men det kan godt hende at det bare var noe lederne sa når vi var i polen^^ Lenke til kommentar
master air Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Tror nok du bare blir fratatt alkoholen/tobakken og faar en bot. Kommer selvfoelgelig ann paa hvor mye du velger aa smugle. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Det selges snus i Danmark, men de har meget begrenset utvalg. Hmm. Det skal sies at jeg er dansk statsborger, men ALDRI i mitt liv har jeg sett en boks snus i en butikkhylle der hjemme! - Ikke for å pirke; men det har vell blitt en trend over hele europa. Og den av dere idioter som påroper retten til å si "dåse" skal jeg personlig jakte! Endret 12. april 2008 av haggbard Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det selges snus i Danmark, men de har meget begrenset utvalg. Hmm. Det skal sies at jeg er dansk statsborger, men ALDRI i mitt liv har jeg sett en boks snus i en butikkhylle der hjemme! - Ikke for å pirke; men det har vell blitt en trend over hele europa. Og den av dere idioter som påroper retten til å si "dåse" skal jeg personlig jakte! Da lurer jeg på om du trenger sterkere briller Jeg bor i København og kjøpte senest i dag snus i butikken her. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det selges snus i Danmark, men de har meget begrenset utvalg. Hmm. Det skal sies at jeg er dansk statsborger, men ALDRI i mitt liv har jeg sett en boks snus i en butikkhylle der hjemme! - Ikke for å pirke; men det har vell blitt en trend over hele europa. Og den av dere idioter som påroper retten til å si "dåse" skal jeg personlig jakte! Jeg får også kjøpt snus. Både på tobaksforhandleren og på kiosken i byn. Så sorry mac, du har feil. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Takk for alle svar, da blir det nok å prøve å få kjøpt et par stokker på danskebåten... Om ikke det går finner vi nok noe inne i hjørring Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 nei, kødder du!? selvfølgelig vet jeg det Selvfølgelig vet du det, men lurer likevel på om det er lett å kjøpe på båten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå