Sonsol Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Er det mulig å ha forskjellige bakgrunnsbilder i de forskjellige arbeidsområdene i spaces? Jeg bruker Leopard, hvis det har noe å si Mvh. Sondre Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Vil gjerne få svar på dette, så jeg bumper tråden litt. Det jeg lurer på er om det går an å ha forskjellige bakgrunnsbilder på forskjellige skrivebord. Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hei, det går dessverre ikke ann og ha forskjellige bakgrunnsbilder i spaces. Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Det er synd. Jeg ser ingen grunn til at det ikke skal være mulig. Har det noe med ytelse å gjøre? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Ser ikke noen grunn til at det skal være mulig jeg, faktisk. Du flytter jo egentlig bare vinduene, ikke desktopen. selv om det kan virke sånn. Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Det er synd. Jeg ser ingen grunn til at det ikke skal være mulig. Har det noe med ytelse å gjøre? Nei det kan det ikke være. Er vel heller det at de bare ikke har tenkt så mye på det. Kan hende dog det finnes noe tredjeparts prog som gjør dette mulig? Er ikke sikker Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Ser ikke noen grunn til at det skal være mulig jeg, faktisk. Du flytter jo egentlig bare vinduene, ikke desktopen. selv om det kan virke sånn. Det er sant^^ Lenke til kommentar
miCro Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Det er et par muligheter i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå