Gå til innhold

Brawl - Diskusjon.no-turnering still going


abcdabcd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men jeg har et genialt forslag. Jeg og kheiron er jo komt videre, hva om jeg og han spiller mot hver vår motstander av aspic og jext? Om enten jext eller aspic taper mot en av oss, så er jo problemet løst som bare det. Du kan bestemme hvem som møtes, Olav. Men jeg støtter ihvertfall mitt eget forslag :p

Lenke til kommentar
Men jeg har et genialt forslag. Jeg og kheiron er jo komt videre, hva om jeg og han spiller mot hver vår motstander av aspic og jext? Om enten jext eller aspic taper mot en av oss, så er jo problemet løst som bare det. Du kan bestemme hvem som møtes, Olav. Men jeg støtter ihvertfall mitt eget forslag :p

 

Den som taper av aspic og jext er ute? Vel, hvis jext og aspic ønsker det, så ser jeg ikke noe problemer med det.

Lenke til kommentar

Vet at jext er med på den ihvertfall. Aspic er uvisst, da han ikke har vist nesegrevet sitt hverken på msn eller her i tråden :/

 

Edit: Det jeg mener med forslaget er da at om jeg vinner over aspic og kheiron taper mot jext, så går kun aspic ut, og jeg, kheiron og jext går videre til finale. Eller skal det behandles som en virkelig semifinale, hvor kun vinnerne går videre til finale..?

Vet ikke helt hva som er mest rett,jeg. Kanskje egentlig det første jeg sa?

Endret av AlltidRett
Lenke til kommentar
Vet at jext er med på den ihvertfall. Aspic er uvisst, da han ikke har vist nesegrevet sitt hverken på msn eller her i tråden :/

 

Edit: Det jeg mener med forslaget er da at om jeg vinner over aspic og kheiron taper mot jext, så går kun aspic ut, og jeg, kheiron og jext går videre til finale. Eller skal det behandles som en virkelig semifinale, hvor kun vinnerne går videre til finale..?

Vet ikke helt hva som er mest rett,jeg. Kanskje egentlig det første jeg sa?

 

Har litt vanskeligheter med å skjønne jeg..! Men you're onto something. Men tenk om både Jext og Aspic vinner/taper mot dere? Da er vi vel like langt?

 

Vi må prøve å få gjennomført den originale planen også. Må da være mulig for Jext og Aspic å spille sammen?

Lenke til kommentar

Hei! Eg beklagar at eg har vore så lite online på msn/forumet i det siste, men på spontanen har eg kasta meg inn i Linuxverdenen, og det resulterte i at eg ikkje får gong på nettet på dataen. Dykk kan godt få spele ferdig denne turneringa, så starter vi heller ei på fredag eller noko, ei litt meir seriøs, med litt betre brackets. Eg kan gjerne setje opp for den saks skuld. :)

Lenke til kommentar
Hei! Eg beklagar at eg har vore så lite online på msn/forumet i det siste, men på spontanen har eg kasta meg inn i Linuxverdenen, og det resulterte i at eg ikkje får gong på nettet på dataen. Dykk kan godt få spele ferdig denne turneringa, så starter vi heller ei på fredag eller noko, ei litt meir seriøs, med litt betre brackets. Eg kan gjerne setje opp for den saks skuld. :)

 

Den er grei, så lenge ikke jeg arrangerer :p xD

Endret av ^Olav^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...