Gå til innhold

Brawl - Diskusjon.no-turnering still going


abcdabcd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, JEG hoste turnering? Jeg som er dårlig til å arrangere ting.. Nei men det kan vel gå bra :)

 

Jeg er med på å spille mer etterpå ja! Men vi får sitte og meditere mens vi venter på at jext og aspic får spilt.

 

Hjelper visst ikke at jeg lager rom for dere, Aspic.

 

Skal vi spille litt imens, Kjell? Hehe

Lenke til kommentar

Det værste er jo at jext er ein av dei eg har spelt mest med tidelegare. Sjølvsagt skal ting klusse seg til når det er noko kjekt som skal skje.. :)

 

Olav: Nei, eg får ikkje connecta til deg heller, men vi har jo hatt problem med det før òg.

Endret av aspic
Lenke til kommentar
Det værste er jo at jext er ein av dei eg har spelt mest med tidelegare. Sjølvsagt skal ting klusse seg til når det er noko kjekt som skal skje.. :)

 

Olav: Nei, eg får ikkje connecta til deg heller, men vi har jo hatt problem med det før òg.

 

Ja... Det går forhåpentligvis over fort? Hvis ikke kan bare tourneyen drøyes til imorra, i nødstilfelle.

Lenke til kommentar

TURNERINGEN FORTSETTES I MORGEN

 

Jeg gidder ikke spille mer allikavel jeg xD Har spilt så innmari mye! Sry =/

 

Tomorrow is the day. Bare sørg for at dere får kampen gjort, hvis dere vil. Ellers kan bare Jext gå videre hvis dere vil det. Eller Aspic da.

 

Og jeg tror det disconnected-problemet ligger hos Aspic, fordi det har skjedd med meg og Aspic før og. Har ikke skjedd med noen andre =/

 

Olav ut.

Endret av ^Olav^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...