abcdabcd Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Hva? ikke idag? Mente seff imorgen i tillegg til idag. La oss ha en liten oppvarming da jaffal, nå som det var planlagt og alt Blir bedre å ta hele sulamitten i morgen, syns jeg! Men vi tar litt spelling nå, gutta! Møter dere online!..? Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Jauda den er grei. Går online straks og joiner det jeg ser.. Lager du rom så joiner jeg? 2 minutter,Olav? Skam deg! Endret 12. april 2008 av AlltidRett Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Jauda den er grei. Går online straks og joiner det jeg ser.. Lager du rom så joiner jeg? 2 minutter,Olav? Skam deg! Gimme a break, eh! internett-trøbbel xD Lenke til kommentar
Jext Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Blir med på spilling i kveld jeg, om det er turnering eller ikke! Friendcoden er i signatur. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Eg og.. Og som de ser har eg fått meg ny avatar for å ære helten! Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Blir med på spilling i kveld jeg, om det er turnering eller ikke! Friendcoden er i signatur. Du er lagt til, fett! Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Gratulerer med ny og bedre main enn pikachu! Jeg er forresten også med på noen kamper, som alltid Lenke til kommentar
aspic Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Gratulerer med ny og bedre main enn pikachu! Jeg er forresten også med på noen kamper, som alltid *Takk* . Eg sat sikkert 2 timer i strekk igår og spelte singelplayeren berre for å få dei siste karakterane. Stress altså Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Er en skikkelig pain å unlocke wolf da.. Spille gjennom alt det dritet hver gang man dør. Jeg sleit Lenke til kommentar
aspic Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Ja, medan Toon Link var easy peasy. Eg døydde berre ein gong mot Wolf trur eg =o Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 (endret) "Communacation Error, please try again" Kom plutselig opp på skjermen da vi spilte Jext. WTF? Måtte dra ut strømkontakta jeg. Synd, for det ble spennende på slutten der. Meta Knight FTW! Får ikke kommet meg på nett med Wii'n nå. Trådløse internettet har bestemt seg for å være hemma nå. Endret 13. april 2008 av ^Olav^ Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Jeg tror jeg slenger meg på denne turneringen jeg hvis det går opp i opp Wii code: 1633-4099-9728 Edit: vet ikke hvilket navn jeg skal bruke, på brawl bruker jeg bare AJ Endret 13. april 2008 av SpyHunterX Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Du er lagt til SpyHunter =D Flott at du joiner. Der fikk jeg til nettet, men alle brawler uten meg =( Endret 13. april 2008 av ^Olav^ Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Nå har jeg lagt til alle dere 4 på friendlista, men jeg tror jeg trenger en kort tutorial for hvordan jeg joiner turneringen Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Nå har jeg lagt til alle dere 4 på friendlista, men jeg tror jeg trenger en kort tutorial for hvordan jeg joiner turneringen Det får du etterhvert Lenke til kommentar
Kheiron89 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Høres utrolig morsomt ut. Dessvere så må jeg lese til engelsk tentamen som jeg skal ha i morgen :/ Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Høres utrolig morsomt ut. Dessvere så må jeg lese til engelsk tentamen som jeg skal ha i morgen :/ Synd! For vi trenger sårt en til! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Høres utrolig morsomt ut. Dessvere så må jeg lese til engelsk tentamen som jeg skal ha i morgen :/ Turneringa tek jo ikkje all verdas tid då. I tillegg lirer karakterane frå seg eit par engelskglosar i ny og ne.. =o Lenke til kommentar
Kheiron89 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Æh, for faen da sign meg opp. Får lese så det gnistrer nå. FC er i signaturen min. Flott om noen kunne lagt meg til på MSN i tilfelle det skjer noe. (fabio_cz(at)hotmail.com) Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Greit, påmelding er NESTEN avslutta, kan ikke ta inn fler nå med mindre det blir 2 stykker. Vil du være med så får du poste her i tråden. Du blir ikke med da, MEN, hvis det er en til som poster som vil være med går begge to inn i turneringa! EDIT: Lagd bracket, kommer snart den. Endret 13. april 2008 av ^Olav^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå