Gå til innhold

BK: Planke på veranda...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor bryet med å få kritikk på et bilde som du tydeligvis ikke bryr deg særlig mye om?

Jeg er tildels enig. Det verste er at du kaster bort tiden vår med det.

Når det er sagt så er det ikke så ille. Dvs det første bildet er slettes ikke verst. Lettvint, men med flotte fargevalører og en litt frekt parti av "ferskt" tre. Langt i fra noen stor kunst, men dekorativt nok.

 

Det andre bildet er det vi i den ironiske parodiforsamlingen Asahi-klubben kalte et vinnarbilete. Det betyr at det er et aldeles uvanlig dårlig bilde. Det hadde garantert vunnet prisen for årets vinnarbilete for 2008, hvis Asahi-klubben fortsatt eksisterte, og du var medlem.

Lenke til kommentar
Bildet er ikke mitt, jeg kan aldri presentere det som mitt, da det ikke var jeg som trykket på utløseren.

Det er ikke lov. Det bryter med retningslinjene for BK så det suser. Du er nok også Akam-mester i å ikke kjenne retningslinjene for forumet, Mr. Du kan ikke poste andres bilder, hvis de da ikke er tatt av din 5-årige sønn, som naturligvis ikke kan skrive innlegg på Akam selv. Du må ikke lure oss med slik tøv. Du kaster bort tiden vår. Ha litt respekt for forumet og BK da, for pokker. Tråden bør slettes, ikke stenges. Nei forresten, kanskje den bør være åpen for lesing til skrekk og advarsel.

Lenke til kommentar
Bildet er ikke mitt, jeg kan aldri presentere det som mitt, da det ikke var jeg som trykket på utløseren.

Det er ikke lov. Det bryter med retningslinjene for BK så det suser. Du er nok også Akam-mester i å ikke kjenne retningslinjene for forumet, Mr. Du kan ikke poste andres bilder, hvis de da ikke er tatt av din 5-årige sønn, som naturligvis ikke kan skrive innlegg på Akam selv. Du må ikke lure oss med slik tøv. Du kaster bort tiden vår. Ha litt respekt for forumet og BK da, for pokker. Tråden bør slettes, ikke stenges. Nei forresten, kanskje den bør være åpen for lesing til skrekk og advarsel.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10946158

Lenke til kommentar

Det har ingenting med BK å gjøre, og er derfor ikke et brudd på retningslinjene. Den posten var under Fotografering, ikke BK. Det kan derfor ikke brukes som rettferdiggjørelsen av denne tråden. I andre kategorier kan vi legge ut bilder av Alfred Stieglitz om vi ønsker, men ikke i BK.

 

Edit: Det bør da være klart for alle at det er helt andre retningslinjer for slikt i BK enn i andre kategorier. Her skal vi vurdere bildene til trådstarter, og det er ikke lov å poste andres bilder her!

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Det har ingenting med BK å gjøre, og er derfor ikke et brudd på retningslinjene. Den posten var under Fotografering, ikke BK. Det kan derfor ikke brukes som rettferdiggjørelsen av denne tråden. I andre kategorier kan vi legge ut bilder av Alfred Stieglitz om vi ønsker, men ikke i BK.

 

Jeg tenkte bare å vise det hvem som hadde tatt bildet.

 

 

... (Såvidt som jeg har forstått)

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar
Hvorfor bryet med å få kritikk på et bilde som du tydeligvis ikke bryr deg særlig mye om?

Jeg er tildels enig. Det verste er at du kaster bort tiden vår med det.

 

Jeg sier det samme til deg, som han over:

 

Bildet er ikke mitt, jeg kan aldri presentere det som mitt, da det ikke var jeg som trykket på utløseren. Uansett har jeg nytte av å høre hva andre mener om bildet, så jeg kan lære noe, som jeg kan få bruk for senere.

 

Leser du aldri kommentarer på bilder som ikke er dine?

 

 

Om noen hadde gitt meg tips til å gjøre bildet bedre hadde jeg ikke brukt 2 timer på å gjøre det, fordi bildet ikke er viktig for meg.

 

Jeg har tatt på meg jobber for privatpersoner og sittet i timesvis med deres bilder for å gjøre de bedre, uten å få noe for deg, men da har det vært snakk om redigering jeg selv kan lære av.

Her er det snakk om å dekke til en strek, og jevne ut alt litt, noe jeg kan ganske bra, og skal jeg gjøre 100% jobb vil det ta meg mer tid enn jeg ønsker å bruke.

Enkelte bilder er verdt mer enn andre, spesielt når de ikke er dine egne.

 

Om dere kun skriver kommentarer for å hjelpe til med det eksakte bildet mener jeg dere har feil syn på hele greia. De fleste/beste kommentarene er de som gir deg tips til forbedringer man kan gjøre for å få bilder bedre, gjerne noe man kan ta med seg videre i livet.

 

Om dere kaster bort tiden deres ved å kommentere så har dere kanskje ikke fattet poenget med å kommentere? Man lærer av det! man får respons på egne meninger, man får tips tilbake.

Derfor misliker jeg kommentarer som "kjempebra" og derfor veldig få får slike av meg, fordi det er ikke noe å lære av det.

Lenke til kommentar

Det hjelper ikke, Mr. Olsen. Dette er ikke rett sted å poste andres bilder, kun for å høre hvordan din etterbehandling er. Dette er et alvorlig regelbrudd. Har du gjort det til en leveregel å ignorere forumets vedtekter? Opprett en konto i guttungens navn, og legg dem ut med din hjelp. BK må tas seriøst, ellers glir det til slutt ut. Svarene du ønsker deg kunne du like godt fått i andre kategorier, som Fotografering. På BK skal du poste dine bilder for kritikk. Slikt er det bare, og slik bør det være. Er du så anarkistisk at du ikke forstår poenget med regler på et forum, og at de må håndheves og etterfølges?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...