Gå til innhold

Skifte til Talkmore

Anbefalte innlegg

Jeg finner ikke noe emne om det, så prøver meg med en ny tråd. Er en av dem

som har gått over fra noextras.net til Talkmore idag. Å sette inn sim-kort

og få nummeret igang var ikke noe problem.

Men saldoen derimot. Hadde 78 kroner fra før av og ble lovet 100 ved overflytting

automatisk. Men på Mine Sider hos Talkmore så står det 0.0. Har noen her opplevd

det samme eller lignende? Og har noen tips til hva jeg skal gjøre? (kundeservice

har fått mail ja).

Med hilsen

Tommeh72

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg byttet fra noextras til talkmore den 18.04.08, og på min saldo står det kr. 13332.12, og det gjør det ennå. Jeg hadde litt over 100,- kroner igjen og skulle få 100,- nye. Jeg lurer på hvor lang tid de bruker for å rette opp dette :hmm:

Har dere andre blitt noe klokere?

Lenke til kommentar

Hei!

Eg skal bli overført fra Noextras.net til Talkmore i dag (samme eigar etc..) og har fått det nye sim-kortet for nokre veker siden.Men,det eg stusser litt over er at i brevet eg fekk vedrørende flyttingen står at mitt Noextras.net sim-kort skulle slutte å fungere i dag kl:09:54 noko som ikkje har skjedd..Har ikkje fått "ugyldig simkort" eller lignande..Og eg har også slått av og på mobiltelefonen for å sjå om eg ville få noko anna info når sim-kortet meldte seg opp i nettverket igjenn,men nei det fungerer enda..Dvs rundt kl 15:30 skulle eg sende ein MMS-melding og den prøver å sende seg sjølv men,uten hell.Så det ser ut som om MMS-oppsettet som Noextras bruker ikkje fungerer med Noextras.net sim-kortet lenger.. :/

Men,regner med at eg kan skifte sim-kortet til Talkmore i dag.Og at då blir Noextras sim-kortet gjordt ugyldig ganske fort.. ;)

Lenke til kommentar

Hei igjenn!

Eg byttet før sim-kortet til Noextras.net var heilt unusable og det var ingen problemer med å skifte til Talkmore sim-kortet.Sjølv om ein måtte laste inn nye wap/edge/UTMS/MMS/EPOST og Java innstillinger manuelt.

Der var websiden til talkmore.no mangelfull og feil ang.kode og eg gjekk direkte til Telenor sine sider og da fungerte det uten problem.

Det står t.d på websidene til talkmore at ein må aktivere GPRS instillingene på "mine sider" men,på "mine sider" må eg hake av for MMS.

Sjølv om det går greit kan det være missvisende for uerfarne brukere i det å skifte operatør eller nettverk hos sin nåværande opperatør...

Og bonusen på 100kr var oppdatert på websidene med ein gang.. ;)

Soo fare soo good...Ang overgangen til talkmore sim-kort..

Har trådstarter fått alt til å fungere?

Trur dei fleste opperatører sliter når mange skal skifte samtidig..

Mykje som kan og av og til går litt galt..

Ref. ein annan tråd for eit halvt år eller eit år siden (husker ikkje heilt kor lenge siden og kva opperatør) hadde også problem..

Bare for å ha understreka det..

Prøver å gi verdifull info til trådstarter..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...