Tom H. Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg prøver å få tak i flatkabelen som skal linke skjermkortene mine. Har lett overalt Første gang jeg skal teste SLI. Begynner å lure om denne kabelen trengs i da? Har lett gjennom manualer, på nett etc. Ingen nemner denne kabelen. Men jeg ser på skjermkortet at print kontakten forsatt er der. Så, trenger jeg den.. I så fall, hvor får jeg kjøpt den ? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Det er ikke en kabel som du kobler sammen skjermkortene med, men en plast "bro". Denne broen skal du ha fått med hovedkortet ditt vis det støtter SLI. Lenke til kommentar
Tom H. Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Det er ikke en kabel som du kobler sammen skjermkortene med, men en plast "bro". Denne broen skal du ha fått med hovedkortet ditt vis det støtter SLI. Kortet støtter SLI, men der var ingen kabel med. Her er link til kortet. https://prisguiden.no/product.php?productId=90856 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Skjermkortet støtter SLI, men gjør hovedkortet det? Hvilket hovedkort har du? Lenke til kommentar
Tom H. Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Skjermkortet støtter SLI, men gjør hovedkortet det? Hvilket hovedkort har du? Alt jeg har, støtter SLI. PWR( https://prisguiden.no/product.php?p...=specifications ), HK( https://prisguiden.no/product.php?p...=specifications ) og skjermkort. De jeg har pratet med, sier at kabelen skulle fulgt med. Derfor lurer jeg på om den trengs... eller om noe er forandret. Siden print kontakten er der, lurer jeg Endret 12. april 2008 av Tom H. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 HK støtter ikke SLI men Crossfire. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 HK støtter ikke SLI men Crossfire. Klassisk nybegynnerfeil Lenke til kommentar
Tom H. Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 HK støtter ikke SLI men Crossfire. Klassisk nybegynnerfeil Hehe, første gang SLI, verste er vel at når jeg kjøpte hoved kortet sjekket jeg at der sto SLI på alt.. Store fine firkantete merker med SLI påskrevet. Ellers så reparerer jeg PC-er og har gjort det siden 1989 Så jeg får hive inn et annet HK. Ikke noe problem.. men forsatt.. Det jeg lurte på, den kabelen mellom Skjermkortene, hvor får jeg tak i den Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Når du kjøper ett HK som støtter SLI så fylger den med i pakken. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 HK støtter ikke SLI men Crossfire. Klassisk nybegynnerfeil Hehe, første gang SLI, verste er vel at når jeg kjøpte hoved kortet sjekket jeg at der sto SLI på alt.. Store fine firkantete merker med SLI påskrevet. Ellers så reparerer jeg PC-er og har gjort det siden 1989 Så jeg får hive inn et annet HK. Ikke noe problem.. men forsatt.. Det jeg lurte på, den kabelen mellom Skjermkortene, hvor får jeg tak i den Den følger med SLI hovedkort Lenke til kommentar
Tom H. Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Den følger med SLI hovedkort Ah, det forklarer alt. Takker så mye Hang meg opp i at det skulle følge med skjermkortet, hehe. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Den følger med SLI hovedkort Ah, det forklarer alt. Takker så mye Hang meg opp i at det skulle følge med skjermkortet, hehe. Kun Crossfire broen følger med skjermkortene så om du ikke vil bytte hovedkort for å kjøre SLi så kan du skaffe deg Radeon kort istedet og kjøre Crossfire. Men med redusert ytelse vell og merke siden du har P35 basert hovedkort som har den klassiske 16x båndbredde på den første porten og 4x på den neste og du da kommer til å havne på 4x båndbredde på begge 2 i Crossfire. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå