Allt í lagi Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 CGI eller in-game? Med tanke på at Insomniac Games aldri har brukt et fnugg av CG før tviler jeg på at de gjør det nå... Men det ser bare lekkert ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hmm, er klar over at det er ein teaser, men ville så gjerne sett litt meir Men ja, eg gleder meg stort til denne tittelen her altså Lenke til kommentar
sagosen Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Woho! Tviler sterkt på at dette er pre-rendered, dei burde ha erfaring nok til å tappe litt skikkelig maskinkraft fra PS3'en no. Gleder meg! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Det er Insomniac, enough said. Nå trenger man ikke vite mer om spillet. De har alltid levert og vil levere igjen. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Det virker veldig lovende altså, men når jeg ser på kvantiteten i dette spillet er jeg dessverre litt redd for at det vil gå ut over kvaliteten. Spesielt med tanke på hvor mange spill Insomniac har klart å presse ut på veldig kort tid. Men tiden vil vise, jeg gleder meg som en kråkebolle på Dovre uansett. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Fikk ikke sett så mye da ,men gledr meg litt til det kommer ut Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Insomniac brukte CG i en av R&C:FToD-trailerene, den med "Wonderful World", men det var rundt release og brukte vel modellene og motoren fra spillet, hvis jeg husker riktig. Men dette....dette så da jævlig pent ut! Liquidant: Insomniac har alltid hatt en policy som heter "quality over quantity", altså i stedet for å spytte ut halvbra spill på samlebånd, tar de seg tid med ett spill i året. Når de har kommet seg til finpussen på tittlene de arbeider med, begynner pre-produksjonen av neste tittel, så de har omtrent et år på seg. Har da fungert konge frem til nå. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Greit nok med ein teaser, men eg ser meir fram til ein skikkleg trailer eller gameplay-klipp. Men det lille som vart vist såg no flott ut. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Syns personlig at utviklerene ofte viser for mye av spillene før de blir lansert. Det ødelegger ofte for den endelige spillopplevelsen. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Det kan bli for mykje av det gode og ja. Personleg prøver eg å ikkje sjå så alt for mykje, noko som til tider kan vere ein prøvelse, men det er greit å få eit visst inntrykk av korleis gameplayet blir. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Syns personlig at utviklerene ofte viser for mye av spillene før de blir lansert. Det ødelegger ofte for den endelige spillopplevelsen. Half Life 2? Eg følte at det blei for mye mas rundt denne tittelen, mas i form av for mye gameplay klipp. Enig i at for mye ikkje er bra, men litt gameplay må utviklerene unne oss syns eg Rockstar er vel eksperter på å ikkje unne oss mye gameplay lenge før utgivelse. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Rockstar er vel eksperter på å ikkje unne oss mye gameplay lenge før utgivelse. For ikke å snakke om Square-Enix når det gjelder FF serien. FF13 kom vel med en trailer på ca. 30 sek i 2006 eller noe.. og siden det har vi fått samme trailer men med ca. 5 sekunder tillegg pr. år ;p Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Haha, såpass ja!! Ja da er man var om sine saker Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Dette så jo veldig lekkert ut. Skal helt klart vurderes ja.. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Sony Defence Force har en kommentar på lager, og trekker selvfølgelig inn Halo 3. Morsomt å lese kommentarene der... skulle tro det var kun folk med X på t-skjorta som leser SDF. Endret 12. april 2008 av theMar Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Er det dukket opp noe på nettet som bekrefter at dette er realtime? Tviler ganske sterkt på det, syns teaser ser mye bedre enn de siste screenshotsene som har blitt sluppet. Lov å håpe da Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Syns personlig at utviklerene ofte viser for mye av spillene før de blir lansert. Det ødelegger ofte for den endelige spillopplevelsen. Hei Crysis. Det var jo faen ikke noe poeng i å spille spillet, for alle kunne handlingen før spillet var kommet inn på PCen. --- Uansett, RFOM2 blir bra. Gleder meg allerede. Imo blant de beste utviklerne der ute, sammen med Naugty Dog. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Gleder meg veldig til Resistance 2, likte det første spillet. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Rockstar er vel eksperter på å ikkje unne oss mye gameplay lenge før utgivelse. For ikke å snakke om Square-Enix når det gjelder FF serien. FF13 kom vel med en trailer på ca. 30 sek i 2006 eller noe.. og siden det har vi fått samme trailer men med ca. 5 sekunder tillegg pr. år ;p Det tar tid å rendre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå