Dux ducis Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Diskusjon om hvordan man kjente igjen jødene under krigen: man kjente dem igjen på den store nesa dems og at alle var diamant selgere. fra spøk til revolver, før naziene kom til makten var det jo ikke hemmlig hvem som var jøde og ikke. så det var jo bare å sammle inn info, folk gikk hit og dit, de fleste jøder gikk jo også til synagoger. det var liksom bare kjent hvem som var hva, på samme måte som det er kjent i dag hvem som er jøder og hvem som er muslimer, hvem som er kristene osv. de hadde kanskje ikke SSB på den tiden, men stater har jo alltid sammlet inn info om religionene til folk Hva har super smash bros med saken og gjøre? EDIT: For de som ikke vet det så er Super Smash Bros et Nintendo-spill, som er litt komisk å dra inn i en diskusjon om 1930-40 årene. Endret 13. april 2008 av Dux ducis Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hvorfor er SSB Super Smash bros? SSB står for Statistisk sentralbyrå Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Nettopp, det var det vår venn bruker 2 ikke skjønte Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 super smash bros er et nintendo spill var litt morsomt Lenke til kommentar
aardwolf Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 hahahaha den var lite genial da:P her snakker vi ekte nintendo nerd Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hahaha!!! :!: :!: :!: Beste gullkorn på lenge! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 HAHAHAHAHHA, snakk om å leve i sin egen verden :!: Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 whoo ho, første gang jeg var med i et gullkorn(som jeg vet om) jeg var den første brukeren, ikke den andre Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hoho, noen lever virkelig ikke i den samme verden som resten av oss. Lenke til kommentar
Henrikfj- Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Haha, genial, tror han andre brukern er litt nintendo frelst ja Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Haha, syntes den var litt artig Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 lol, men de hadde faktisk SSB på den tiden, det var slik de fant ut av hvem som var jøder i tyskland Lenke til kommentar
lilko Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Første gang jeg har ledd av et gullkorn Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 haaaaaaaaaaaah ... Lo ikke av gullkornet, jeg lo av deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå