Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Skal ha meg Cross - Hvilken?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor høy er du?

Er du noe særlig over 1.60 er ikke minicross noe særlig. Da er det MX2 som er det naturlige å begynne med. Men det beste er kanskje å høre med klubben du skal kjøre i, dem vet hva som duger. Hvis det er "jordesykkel" ville jeg heller handlet en Enduro, 90% av ytelsen til en MX til 50% av vedlikeholdet.

Endret av MailMan13
Lenke til kommentar
Hvor høy er du?

Er du noe særlig over 1.60 er ikke minicross noe særlig. Da er det MX2 som er det naturlige å begynne med. Men det beste er kanskje å høre med klubben du skal kjøre i, dem vet hva som duger. Hvis det er "jordesykkel" ville jeg heller handlet en Enduro, 90% av ytelsen til en MX til 50% av vedlikeholdet.

Jeg er over 1.60 ja. Men, tenkte mer på å ha på jordene hjemme. Også kjøre vanlig med de, overalt.

Men, jeg skal ha meg en miniCross samt en vanlig 250ccm cross.

Tenkte mer på hvilket merke jeg bør forholde meg til, og hvilket merke jeg bør styre unna! (:

Lenke til kommentar

Søskenbarnet mitt har en Honda CR250 2-takt... Den drar noe inni granskaugen, viss du dreven innen crosskjøring så ville eg absolutt anbefalt denne sykkelen. Eventuelt den nye versjonen (CRF) som er en 4-takter.

Lenke til kommentar

Trur du ikke 450-650 blir litt å det største laget? Trådstarter spør etter en minicrosser eller en 250ccm crosser, er det ikke litt åpenbart at en 450-650 er utlukket?

PS: nye 250ccm koster mellom ca 60-70.000 vil eg tro viss det ikke er jalla cross du ser på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...