DraZeN Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Noen som har ei vannkjølings historie om dagen det gikk galt , eller natta man lå og purka og sov og våkna opp til en vanndam og kortslutta pc! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Tror faktisk det finnes en gammel tråd om akkurat det samme. Som regel er det brukerfeil... Det vanligste havariet er vel pumpestopp, og påfølgene meltdown. Men nå til dags er det shutdown mulighet i BIOS. Bruk den! Her har forresten alt gått helt smertefritt :-) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Utenom et bitte lite lekk ved radiatoren(min feil) har alt gått 100% fett. Skrudde ikke til slangeklemmen nok... men det var snakk om et par dråper da. Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg glemte å slå på pumpa en gang! T-bird 1000 @ 1480 med 1,85 v ble varm gitt! 135 grader viste det digitale termometeret, men det kan nesten ikke være riktig. Jeg var seff sikker på at den var svidd, men den boota like fint etterpå! Utrolig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå