Gå til innhold

Lurer på noe om N95en min...

Anbefalte innlegg

Hei jeg har hatt min N95 i noen få uker nå og en er et par ting jeg lurer litt på:

1) Er det mulig å stille inn multimedia-tsten til å "gjøre" andre ting? altså den knappen som leder deg til musikk-menyen og multimedia-menyen. (knappen med en skakk firkant)

Kan man velge programmer på den? Det gikk ann på min gammle N70. Det jeg vil er å gjøre sånn at man går inn på musikkmenyen ved ett trykk istede for å holde den inne. er det mulig?

2) Er det mulig å gjøre sånn at internett/wifi/wlan ikke slår seg av etter x-antal sekunder?

Når jeg surfer på nettet med Wi-fi og leser lenge på en sie... feks vg, og så trykker videre på en link spørr telefonen hvilket nett jeg skal bruke. det har jeg jo allerede valgt da jeg begynte nettsurfinga, men det virker som om den "kobler" av etter så så lang tid... kan dette justeres? jeg vil ikke ha det maset når jeg surfer på nettet.

3) Hvis jeg slår av 3G... vil hastigheten på internett-surfingen synke når jeg bruker Wi-fi?

Jeg vil gjerne slå det av siden det tar en del strøm. Hvis jeg aldri bruker video-samtale... er det da vits å ha 3G slått på? husk at jeg kun surfer på internett via Wi-fi...

Håper jeg får noen konge svar:P

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke N95, men svarer på nr3. Nei, hvis du kun bruker wifi så skal ikke det å skru av 3G ha noe å si for hastigheten.

Ja anbefales å skru av 3G og BT om du vil spare strøm. Men skal sies at 3G gir ofte bedre samtalelyd, om det er viktig for deg må du avgjøre selv.

Lenke til kommentar
Har ikke N95, men svarer på nr3. Nei, hvis du kun bruker wifi så skal ikke det å skru av 3G ha noe å si for hastigheten.

Ja anbefales å skru av 3G og BT om du vil spare strøm. Men skal sies at 3G gir ofte bedre samtalelyd, om det er viktig for deg må du avgjøre selv.

ok.

Endret av bfplayer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...