aninho Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Hei. Kan dere si ifra til meg hvis dere får:Nannskog(Diamant),Gunnarsson(diamant),Ciljan Skjelbred(diamant),Tarik(diamant),Piiroja(diamant),Sapara(diamant),Solli(diamant),Helstad( iamant) Jeg er klar til å by utrolig bra. Hilsen aninho Endret 12. april 2008 av aninho Lenke til kommentar
robertbu Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 jeg skal sifra om jeg for noen av de Lenke til kommentar
aninho Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 jeg skal sifra om jeg for noen av de Bra! Lenke til kommentar
bayern2 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 har 1 diamant kort og 3 gull kort og et gult kort diamant er johan lædre bjørndal og gull er (christian steen molde) (olav råstad bødø glimt) paul obiefule (lyn) og et gult kort by i vei søker ffk og godset gull 08 også vanelige Lenke til kommentar
kevvah Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Har pirroja i diamant !! Lenke til kommentar
96tark Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Hei.Kan dere si ifra til meg hvis dere får:Nannskog(Diamant),Gunnarsson(diamant),Ciljan Skjelbred(diamant),Tarik(diamant),Piiroja(diamant),Sapara(diamant),Solli(diamant),Helstad( iamant) Jeg er klar til å by utrolig bra. Hilsen aninho Jeg tror dessverre ikke Thorstein Helstad kommer i diamantkort. Fra Brann kommer Eirik Bakke og Jan Gunnar Solli. Endret 17. april 2008 av 96tark Lenke til kommentar
aninho Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Hei.Kan dere si ifra til meg hvis dere får:Nannskog(Diamant),Gunnarsson(diamant),Ciljan Skjelbred(diamant),Tarik(diamant),Piiroja(diamant),Sapara(diamant),Solli(diamant),Helstad( iamant) Jeg er klar til å by utrolig bra. Hilsen aninho Jeg tror dessverre ikke Thorstein Helstad kommer i diamantkort. Fra Brann kommer Eirik Bakke og Jan Gunnar Solli. OK. Lenke til kommentar
somaldo95 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Har Tarik i diamant... bytter kanskje, litt kresen på det kortet:P Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hei.Kan dere si ifra til meg hvis dere får:Nannskog(Diamant),Gunnarsson(diamant),Ciljan Skjelbred(diamant),Tarik(diamant),Piiroja(diamant),Sapara(diamant),Solli(diamant),Helstad( iamant) Jeg er klar til å by utrolig bra. Hilsen aninho jeg har Johan Lædre Bjørdal i diamant! BYR DU? Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hei.Kan dere si ifra til meg hvis dere får:Nannskog(Diamant),Gunnarsson(diamant),Ciljan Skjelbred(diamant),Tarik(diamant),Piiroja(diamant),Sapara(diamant),Solli(diamant),Helstad( iamant) Jeg er klar til å by utrolig bra. Hilsen aninho jeg har Johan Lædre Bjørdal i diamant! BYR DU? har nannis og piiroja i diamant! Helstad finnes ikke i diamant. Lenke til kommentar
96robert Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg har: Tarik Elyounoussi og Jan Gunnar Solli. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg