Kühlschrank Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Ja, jeg lurer på om hvor jeg kan få kjøpt Crisis Core til PSP fra utlandet. Vil ha billig frakt og billig spill, fordi jeg orker ikke å vente til dem selger spillet i norge. Så bare kom med linker, og erfaringer. Lenke til kommentar
MST Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 VGP har jo dette spillet, du slipper i tilleg toll når du handler fra VGP. Sjekk HER Lenke til kommentar
shaker Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg anbefaler også VGP. Rask levering og ikke noe toll Lenke til kommentar
Zorlee Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Må du skrive mail til dem om å be dem sende som "gift", slik som andre medlemmer har gjort i forhold til play-asia.com for eksempel? Eller fikser de det slik at det ikke blir noe toll, uten beskjed fra kjøperen? Tenker personlig å kjøpe et par kopier av crisis core, en til meg og en til en kamerat! Lenke til kommentar
Kühlschrank Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Så hvis jeg sender en E-post der det står gift så slipper jeg toll og frakt? Lenke til kommentar
Teqnology Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg bestilte Crisis Core fra VGP forrige uke. Fikk spillet iløpet av tre virkedager. Så vidt jeg vet er det standard service hos de å skrive på toygame 20$ på konvolutten det kommer i. Har i allefall vært slik på samtlige pakker jeg har fått tilsendt som gjelder diverse PS3 spill, psp spill og dualshock 3. Lenke til kommentar
MST Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jepp, de merker alltid som "under 20$" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå