retepnad Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Har tenkt og kjøpe meg en av de 2 ipodene som nevt over, men er usikker på hvilken... :S Skal bruke ipoden til å høre musikk og se video/filmer. Så er det noen som har erfaring med begge og kan si hvilken som er best på de forskjellige plassene (batteritid, videokvalitet, lydkvalitet osv. og andre ting som den ene har, men ikke den andre. Det står forresten mellom Ipod Classic 80 GB og Ipod Touch 16 GB hvis noen har en god side, hvor disse er testet på de forskjellige områdene, som batteritid, videokvalitet, lydkvalitet osv. Takker for all hjelp! Endret 12. april 2008 av retepnad Lenke til kommentar
chberge Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hei. Jeg har bare en iPod Touch og har ikke prøvd en iPod Classic, men kan fortelle om det jeg synes om iPod Touch 16 gb versjonen. En av de store tingene som iPod Touch har er Safari nettleser og trådløst nettverk. Dette er ekstremt praktisk, og nettleseren er ikke en dårlig nettleser som man får på mobiltelefoner, det er en kjempebra og absolutt brukenes nettleser. En annen nettfunksjon er YouTube. Standard funksjonene som Musikk, Bilder og Video er veldig bra. Å se bilder på den er veldig behagelig. Man bytter bildet ved å dra fingen over og zoome inn og ut med klype fingrene inn og fra hverandre. Videofunksjonen er veldig bra, og skjermen er stor nok til at du ikke blir sliten i øynene når du ser en lengre film. Ellers har du funksjoner som Kalendar og Kontaker, som faktisk er veldig praktiske. Hvis du velger Touch bør du velge 16 gb versjonen med mer software, da får du med Mail, Aksjer, Notater, Vær og Google Maps. Ellers er battaritiden ganske så god, bruker en del når man bruker mye Wifi, men til musikk varer det lenge. Men video bruker også en del battari. Jeg er veldig fornøyd med min iPod Touch, og for meg er den mer enn bare en mp3 sipiller, for den har så mange funksjoner og bruksområder. Lenke til kommentar
retepnad Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Hvordan er det å se vanlige filmer på den da? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Foretrekker å se film på pc/tv enn på en iPod (uansett type) Lenke til kommentar
chberge Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Å se filmer funker veldig bra. Jeg ser ikke film på den hvis jeg har pc / tv tilgjengelig, men på bussturer, reiser osv er den ekstremt bra å se film på. Lenke til kommentar
retepnad Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Foretrekker å se film på pc/tv enn på en iPod (uansett type) Tror alle gjør det, men det er først og fremst på reiser o.l jeg tenkte på selvfølgelig... Noen som har Classic og mener den er bedre enn touch på andre plasser en lagringskapasitet? Har den god videokvalitet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå