Mafo Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Klokkemobiler ligner sjelden på klokker. Her er et stilfullt unntak. Les mer Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Pokker den der har jeg lyst på, sett på liknende før men de har enten vært for store og stygge eller manglet mange funksjoner. den der er jo råstilig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Den var kul ja. Men har mer lyst på denne som ser ut som en helt vanlig klokke. http://www.amobil.no/artikler/dette_er_en_mobil/48769 Endret 12. april 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
-=Morty=- Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Er ikke den samme du får bestilt som det er avbildet på amobil ?! Endret 12. april 2008 av profilerfx Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Regner med at handsfree er et must, eller må man bruke slik en blåtann-plugg? Lenke til kommentar
TStensland Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Handsfree følger med også, klokka fungerer sikkert fint som spionkamera også Ser at den har touchscreen og håndskriftsgjenkjenning også, i tillegg er den a Little bit waterproof :!: Endret 12. april 2008 av TStensland Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Joda. Den er fin den. Men vil ikke kalle den verdens råeste. SE har jo en fin en: http://www.sonyericsson.com/cws/products/a...cc=no&lc=no Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 ja men den til SE er ikke noen mobil, det er en klokke med varslingsfunksjoner Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hmm ... Den var en av de penere klokkemobilene, men ikke blant de mest avansert alikevel. Så råeste klokkemobil er vel en sterk overdrivelse? Den klokkemobilen fra Epoq så veldig fin ut. Men kan den virkelig gå på kinetisk energi? Jeg trodde den krevde for mye strøm til at det ville holde den eviggående. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Fin den, men er det et godt urverk, siden det er en klokkemobil? Litt i største laget. Får nok klokker som f. eks fra Taug Heuer til å virke betydelig mindre enn denne. Jeg ville nok satset på en vanlig mobil. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Den var faktisk utrolig tøff! At de har fått plass til kamera, radio, touch skjerm og alt det andre er bare utrolig. Støtte for micro-SD gir jo mulighet til en del musikk på den, men håper det er støtte for a2dp, for det må være kjipt å ha en mini-jack kabel koblet til håndleddet. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Urverk? Det finnes nok ikke noe urverk i den klokken Det er nok digitalt, som en vanlig digital klokke. Unøyaktig med andre ord Ikke at det egentlig betyr noen enorm forskjell da, dagens klokker går jo relativt riktig uansett, men digitale utverk har vel aldri vært av det beste? Endret 12. april 2008 av Jornan Lenke til kommentar
stormx Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg var glad da jeg fikk mobil å slapp å slepe rundt på ei klokke jeg. Skal man være nødt til enten å ha med seg et headset til enhver tid, eller å snakke i speakerphone, eller kan man knekke armen inn i en sprø posisjon å snakke til håndleddet? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hehe ... Slippe å gå med klokke? Jeg MÅ ha klokke på armen uansett om jeg har mobiltelefon eller ei. Å gå uten klokke er for meg som å gå uten sko Du knekker forresten ikke armen med en klokkemobil Er ikke så elendig høyttaler at du må helt opp til øret. Dessuten, du må vel ha headset eller øreplugger til MP3-spiller, så det er ikke noe mer stress å ha det til en klokke ... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg hadde følt meg passe superagent hvis jeg hadde holdt en klokke opptil munnen og snakket i den Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 S60? Ligner kolosalt på symbian 60 på bildene... Lenke til kommentar
rhov23 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Hadde ikke det vært en god ide å kunne ta av/på mobiluret f.eks "magnetisk" for å så strekke armbåndet ut med en mikrofon i den ene enden og høyttaler på klokken? Som dette: Ø\ | | / Ø'en er klokken, strekene til høyre er ene armbåndet, og strekene under ø'en er det andre armbåndet der mikrofonen vil ligge. Blir litt som en flipptelefon, der klokken kan avstives i både armform og telefonform. Huff, må få meg en ny hobby... ;D Endret 14. april 2008 av rhov23 Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 HYYL! Jeg ser det for meg. Ser ikke bra ut... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 har en stund lurt på hvorfor ikke dette har blitt mer vanlig, vi har jo http://www.gizmag.com/go/1869/ som er fra når bluetooth ført kom på markedet. Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Urverk? Det finnes nok ikke noe urverk i den klokken Det er nok digitalt, som en vanlig digital klokke. Unøyaktig med andre ord Ikke at det egentlig betyr noen enorm forskjell da, dagens klokker går jo relativt riktig uansett, men digitale urverk har vel aldri vært av det beste? Den kan vel synkroniseres vha ntp Altså mye mer nøyaktig enn et vanlig digitalt "ur". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg