Kuldesjokk Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Vel, da har det seg slik at ene dassen her i huset var tett og jeg har fått ansvar for å fikse det innen de kommer hjem (søndag). Så det jeg lurer på er regelrett, hvordan i svarte F*** fikser man slikt, har prøvd å stake litt, men fant ut at det sitter et stykke inn så får det ikke akkurat ut igjen, det virker ut som at dasspapir er problemet da det flyter og sånne små rester fra det når man trekker ned, tar typ. Fem timer før vannet forsvinner.... Er Plumbo veien å gå eller er det andre ting jeg kan stappe nedi der, som sagt jeg har ingen anelse Får det hvertfall ikke opp så må få det videre gjennom systemet... Takker på forhånd for hyggelige og hjelpsomme svar Lenke til kommentar
gyt6 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 ang staking så må det stakes kraftig og hurtig med sugekopp hvis det sitter ekstra godt. om vannet spruter rundt rundt ørene dine så får det bare være . Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Støtter sugekoppmetoden jeg også. Har hatt hell med den selv ved flere anledninger. Det sugekoppen gjør er å trekke vannet i røret litt tilbake når du drar opp sugekoppen og på denne måten løsner som oftest proppen. Bare husk å pumpe til det løsner. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Her problemet ligger sånn sugekopp til å stake med finnes ikke i hus, ordla meg nok litt dårlig når jeg brukte ordet staking Lenke til kommentar
gyt6 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 ingen venner, kjente el naboer du kan få låne?..trur ikkje det e så veldig kostbart heller og det e forsovidt eneste løsning og sugekoppen fikser nok problemet med et par jukk hehe Lenke til kommentar
Aldera Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Er Plumbo veien å gå eller er det andre ting jeg kan stappe nedi der, som sagt jeg har ingen anelse Får det hvertfall ikke opp så må få det videre gjennom systemet... Plumbo kan gjøre underverker... men jeg ville vært forsiktig med plumboen hvis det er et veldig gammelt hus, plumboen tærer på endel typer rør og utvikler endel varme... du kan jo prøve ¨å lage en stake med en plugg med hake i enden (type fiskekrok) og se om du får dratt dritten tilbake Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Avløpspumpe er det enkleste og billigste med mindre du har en S-formet arm Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Vel vel, takk for alle tips, prøvde plumbo i går og nå er den ikke mye tett lenger, men må si jeg ble litt skremt når jeg skulle bruke den, det var noen jævlige avgasser, samt at det så litt skummelt ut oppi der når det begynte å frese og boble Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hvor mye plumbo brukte du? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Det sto 2/3 så brukte øyemål og følte litt på vekta til boksen, så ble vel cirka litt i overkant av 2/3.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå