Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Tett dass, hvordan fikse?

Anbefalte innlegg

Vel, da har det seg slik at ene dassen her i huset var tett og jeg har fått ansvar for å fikse det innen de kommer hjem (søndag).

Så det jeg lurer på er regelrett, hvordan i svarte F*** fikser man slikt, har prøvd å stake litt, men fant ut at det sitter et stykke inn så får det ikke akkurat ut igjen, det virker ut som at dasspapir er problemet da det flyter og sånne små rester fra det når man trekker ned, tar typ. Fem timer før vannet forsvinner....

Er Plumbo veien å gå eller er det andre ting jeg kan stappe nedi der, som sagt jeg har ingen anelse :p Får det hvertfall ikke opp så må få det videre gjennom systemet...

Takker på forhånd for hyggelige og hjelpsomme svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Støtter sugekoppmetoden jeg også.

Har hatt hell med den selv ved flere anledninger.

Det sugekoppen gjør er å trekke vannet i røret litt tilbake når du drar opp sugekoppen og på denne måten løsner som oftest proppen.

Bare husk å pumpe til det løsner.

Lenke til kommentar
Er Plumbo veien å gå eller er det andre ting jeg kan stappe nedi der, som sagt jeg har ingen anelse :p Får det hvertfall ikke opp så må få det videre gjennom systemet...

Plumbo kan gjøre underverker... men jeg ville vært forsiktig med plumboen hvis det er et veldig gammelt hus, plumboen tærer på endel typer rør og utvikler endel varme...

du kan jo prøve ¨å lage en stake med en plugg med hake i enden (type fiskekrok) og se om du får dratt dritten tilbake :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...