ottar2 Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 jeg kjører explorer 6.0 og har problem å få opp datert en nettside som har skiftet til nytt layout det gjelder www.firda.no denne avisen kommer kun opp med torsdag 27.februar nummer. har prøvd å avinnstalere explorer fra 6.0 til 5.0 og har slettet alle tempfiler men det hjelper ikkje. Lenke til kommentar
runeb Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Jeg har ikke noen problemer med å få vist www.firda.no i IE6.0. Går du inn på sida gjennom en favoritt/bokmerke? Har du prøvd å skrive addressen rett inn adressefeltet? Lenke til kommentar
ottar2 Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 Jeg har ikke noen problemer med å få vist www.firda.no i IE6.0. Går du inn på sida gjennom en favoritt/bokmerke? Har du prøvd å skrive addressen rett inn adressefeltet? ja jeg har prøvet begge deler Lenke til kommentar
runeb Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Mystiske greier... Endrer teksten i adresse-feltet seg når du går inn på http://www.firda.no? Lenke til kommentar
ottar2 Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 den endrer seg nede i statusfeltet Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Høres ut som et problem med en cache server hos din ISP. Har opplevd lignende ting på jobb. Tror ikke det er noe du kan gjøre på din egen maskin, du må ringe din ISP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå