Strukt Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Hei, Hva synes dere om denne? Det er en remix på min egen låt. Synes den ble ok. Den er laget kun i Reason. Ganske dreamy låt. Direktelink til mp3 her!: http://www.strukt.biz/music_media/2008/Str...ngage_Remix.mp3 Hadde vært kjempemorsomt hvis jeg kunne fått noen kommentarer. Ris, ros og spesiellt konstruktiv kritikk er bra! Hilsen Strukt Endret 27. mai 2009 av Strukt Lenke til kommentar
gyt6 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) synes den va veldig bra. digger trance, techno og psy trance ang tilbakemelding så hadde det vært letter å gje skikkelig tilbakemeldinger hvis du kunne ha linka til en spiller der man kan se tellere feks legge den ut på youtube el noe det eg har å kicke på er at eg synes de "strykerene" i begynnelsen kunne ha vært litt sterkere når låte er på "topp" det trur eg kunne ha gjort seg. så vidt eg kan høre de. trenger ikkje være sterker gjennom hele låta en annen ting er den fløyten som eg vil kalle det. er den som lissom styrer tonen i låta i bla begynnelsen med de "strykerene". den tonen synes eg er altfor like en fløyte. høres ut som en pittelitten panfløyte. eg liker mer hmmm...åssen skal eg forklare det...en elektronisk tone hehe.det beste eg kommer på i farten. litt mer future aktig på en måte... anyway så va det mine meninger og smak terningkast 4 ,men pga at den va varierende og hadde flere "temaer" , noe som e veldig positivt da den ellers fort kan bli ensformig, så e den veldig close en 5-er kjør på . dette kan du EDIT: tenker noe alla den tonen som spilles alene 50 sek ut i denne sangen fra basshunter hehe. han liker vi ikke hehe, men bare for å høre hva eg mener: Endret 11. april 2008 av gyt6 Lenke til kommentar
MadGonzo Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) ganske bra! om jeg får si det sånn terningkast 5 har veldig lite å klage på... og med tanke på selve produksjonen som helhet veit jeg ikke engang om jeg har lyst å sette fingern på noe edit: enkelte deler av den høres littegranne oversampled ut, om det er det veit jeg ikke rundt 2:00-2:20 muligens Endret 12. april 2008 av MadGonzo Lenke til kommentar
Strukt Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Takk for deres kommentarer, det er trivelig! Låten kanskje er litt "pipete" noen plasser, tenkte meg lenge om hvordan jeg skulle ha det men fant ut at det funket egentlig best med tanke på mastering osv. Akkurat nå holder jeg på med en Remix / Cover av Ferry Corstens - Star Traveller, ikke det enkleste å få til noe som høres bra ut men det skal nok gå Lenke til kommentar
gyt6 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 bare å sende ivei uferdige og ferdige. eg er lutter øre og skal komme med kritikk hehe...all kritikk e god kritikk sier de Lenke til kommentar
toazty Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 nice, terningen min havna på en god firer, åssen program bruker du forresten? Lenke til kommentar
Strukt Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 nice, terningen min havna på en god firer, åssen program bruker du forresten? Takk for kommentaren ! Den låten du lastet ned nå er laget i Propellerheads Reason 3.x. Noen ganger har jeg kjørt både Reason og Ableton Live via Rewire. Nå for tiden holder jeg meg til Apple Logic, lager ikke like mye sanger for tiden men har noe på gang snart ... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Den var helt herlig. Terningkast 5, ikke fordi jeg har noe å utsette på den, men 6ere gis ikke ut så lett, særlig for sanger som er alt for vakre og setter seg på hjernen sånn at jeg ikke klarer å nyte Pink Floyd uten å få lyst til å pause Echoes for å høre på denne igjen og igjen. Lenke til kommentar
Live4Trance Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Ville bare slenge innom en kommentar på sangen du har linket til her. Jeg må si at jeg likte sangen veldig veldig godt, og har hørt den mange ganger siden jeg lasta den ned for et par dager siden Som du sier, så er den "dreamy" indeed, bra melodi, bra mellomspill og bakgrunnsmelodi på sangen. Skal jeg gi et terningkast, vil jeg også gi deg en 5 på sangen, men du sier sangen i seg selv er en remix, så jeg skulle veldig gjerne ha hørt originalen din også for å sammenligne. Jeg bruker selv Reason til å lage trance med, så det er veldig spennende å høre på hva andre får til med programmet. Stå på og lag mer kvalitiet musikk, for jeg kommer hvertfall til å høre på det Lenke til kommentar
Strukt Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Veldig artig at dere liker låten! Live4Trance: Du ville høre orginalet som jeg har utgått fra, her har du linken til .mp3 filen LINK til orginallåten: http://www.strukt.biz/music_media/Strukt.Engage.mp3 Orginalet er laget med Reason + Ableton Live med Rewire, forøvrig den første låten jeg prøvde meg på å lage med rewire. Endret 21. april 2008 av Strukt Lenke til kommentar
Live4Trance Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Må si at jeg likte originalen veldig godt også Du kan dette med å lage trance musikk, så det er bare til å stå på og lage musikk Lenke til kommentar
Strukt Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Nå ligger den ute på iTunes store også. For de som bruker det. Det er bare å søke på Strukt så finner dere den . Det er selvsagt mulig å laste den ned helt gratis (link oppdatert øverst i innlegget), man får helt enkelt bestemme selv om man synes det er noe å cashe ut for eller ikke. Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Nå har du fått så mye ros at det er på tide å få beina ned på jorden igjen! Det jeg likte minst var trommene dine. Hihatsene høres temmelig tynne ut. Kan nesten ikke høre open haten (om den i det hele tatt er der). Samme gjelder skarptromme/klapp. Og prøv å finne en closed hat som er litt mer sweet, og gjerne bruk flere forskjellige closed hats i samme loop for å freshe det opp litt. Noen ekstra percs i midtfrekvensene pleier også å gjøre seg bra Syns bass-synthen din var litt cheesy, og kunne trengt en del tweaking for å høres profesjonell ut (den høres litt preset-aktig ut og kunne trengt flere layers f eks) Oppbygningene dine var også litt daffe. Gode oppbygninger er lange, langsomme og intense mot slutten, slik at lytteren får enorme forventninger til hva som skal komme. Noen luftige suse-effekter, please Syns også du kunne brukt mer reverb for å lage en stor,svær og deilig hallklang som er typisk for trance. Når det er sagt liker jeg melodien, akkordene og bassgangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå