treeHugger123 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 jeg vil bare starte en post der jeg vil at dere skal skrive hva dere syns er den beste beskyttelsen du kan få på PC-en!!! det skal da inkludere 1 : antivirus 2 : antispyware 3 : firewall programene du velger kan godt koste penger, det har ikke noe å si. jeg vil også gjerne at dere begrunner svarene deres, ikke bare si " det er best " Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 dette er blitt diskutert på https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=776083 støtter gratispakken avira antivir Fordeler: (lite resurskrevende, kommer bra ut i alle tester, oppdateres ofte, har en god database, behandler virusene på en bra måte, bra brukergrensesnitt)) Ulemper: (reklame om å oppgradere til kjøpeversjonen omtrent hver dag (dette kan skrus av), SUPERantispyware Fordeler: (finner det meste av spyware mm., oversiktlig og greit program, med greit brukergrensesnitt) Ulemper: Suspekt navn, som ofte kan gjøre det litt vanskelig å installere det på maskiner til paranoide folk... comodo firewall: Fordeler: Et av de beste brannmurene du får tak i, og det er gratis. Grunnen til at det er gratis, er fordi de satser på å få det populært, og godt rykte, for så å kunne selge lisenser til firmaer Lenke til kommentar
treeHugger123 Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 SUPERantispyware Fordeler: (finner det meste av spyware mm., oversiktlig og greit program, med greit brukergrensesnitt) Ulemper: Suspekt navn, som ofte kan gjøre det litt vanskelig å installere det på maskiner til paranoide folk... der er jeg helt enig... navnet "superantispyware" høres bare teit ut ( akkurat som en unge kunne ha laget det) " og det virker ganske mistenksomt!! mine første tanker om det var at det sikkert er spyware/virus og har samme effekt som Error safe... nå bruker jeg det selv og er ganske fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå