frediko Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 synes one call har kjempebra priser. men har nå endret mitt syn på hvor kjempeviktig selve prisen er. Meldte overgang fra netcom til one call i påsken og angra dagen etterpå (når jeg skjønte de ikke hadde 3g oppe å gå. det var kun når de hadde netcom nettverk man fikk 3g) -sendte dem mail med angreskjema etc dagen etter bestilling. -ringte straks etter påsken for å sjekke de hadde fått det med seg siden de ikke hadde svart på mail enda. de skulle ordne dette. -mottok en uke seinere sim-kort fra de. -ringte dem og fortalte igjen at dette ville jeg ikke ha. de skulle ordne og sende meg bekreftelsesmail. -ringte også netcom for å be dem ignorere eventuelle porteringsregistreringer fra one call, det funker ikke - må snakke med one call om det får jeg høre. heldigvis hadde jeg allerede det tenkte jeg. -ringer noen dager senere netcom og spør netcom om one call har fjernet portering. hvilket de ikke har. -ringer onecall og ber dem fjerne portering og skjerpe seg. SPØR DIREKTE DAMEN OM HUN HAR EN SKJERM FORAN SEG MED EN KNAPP I ET SKJEMA SOM HUN TRYKKER SLIK JEG ØNSKER. ja sier hun, nå er det ordnet. 100% sikkert. jeg ber henne sende skriftlig bekreftelse på mail. Det sier hun er unødvendig siden hun nå har ordnet det, men jeg får presset henne til å gjøre det allikevel.. -mottar bekreftelsesmail fra one call ang. at saken er ryddet opp i. -et par dager senere (i dag 11. april) blir porteringen gjennomført og jeg var uten nettverk, siden netcom tydeligvis ikke vet at jeg fortsatt er kunde der. de har jo bare fått beskjed om at one call tar over. -ringer netcom og ber dem ignorere one call. de sier nå de skal ordne det og gjør det på et par timer, ved å ringe one call etc. Jeg skal aldri bruke one call - og vil be alle jeg kjenner - og alle som leser dette om å heller ikke bli kunde der. jeg er sikkert litt ekstra amper på dem i dag siden det var i dag det hele skjedde, men poenget er at jeg følte jeg måtte si ifra siden det er eneste måten de kan se at folk ikke aksepterer slik behandling og skjerper seg. ringte til både netcom og one call. netcom ventetid var gjennomført null minutter og one call over ti minutter. skjønner at det er slik de klarer å være så billige, men har nå endret helt hvor mye jeg bryr meg om den ekstra tusenlappen i året. orker ikke så mye trøbbel fra amatørselskaper som dette. vil ha oppegående dekning og tjenester fra et selskap som har vært i bransjen ei stund nå. Ah, var deilig å få dette av brystet føles mye bedre. skjønner bare ikke hvorfor et selskap kan ha så mye problemer med å trykke på en knapp som sier "delete customer" eller whatever. patetisk. fredrik. obs: mener ikke at netcom er et superbra valg heller. deres prisstruktur og tulletilbud og abb. er idiotiske. men de hører på kundene når de ringer i hvert fall. og har oppegående nettverk og tjenester. good enough for me. Lenke til kommentar
Lille_Kanin Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 OneCall fungerer veldig bra så lenge en holder seg unna kundeservice. Det jeg har gjort er å ha et Telenor abonement ved siden av, for å ungå å være uten telefon. Alt som er gratis kan det fort bli en feil med. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Kan slutte meg til det som er sagt her. Det er lurt å ha backup når ein porterer, og dersom ein porterer "hovudnummeret" bør ein kanskje vidarekople det til backup før abonnementet vert overført. Elles kunne du ha bestilt One Call med nytt nummer, og satsa på å ha det som nummer to-abonnement. Sidan kunne du evt. bestemme at du heller ville bruke det som hovudabonnement. Btw, har sjølv One Call og har så langt vore heldig og ikkje hatt problem med abonnementet. Difor har eg heller ikkje hatt bruk for kundesørvis, og har såleis heller ingen dårlege erfaringar med dei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå