-Just-Me- Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) jeg har som alltids lyst til å kjøpe pc spill og vil kjøpe meg noe innen militær... første person... helst fra nåtida, men kan også være fra 2 verdenskrig... har cod 4, moh airborne, cod 2, brothers in arms, ++ så utenomde xD noen forslag? Endret 11. april 2008 av Spinexel Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 - ArmA- BF2 Bra spill takk for svar noen andre forslag? Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg vil anbefale deg "Total War" spillene det er langt tid tilbake, men har alltid hatt det morsomt med "Total War" spillene.. Anbefaler deg Rome Total War Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg vil anbefale deg "Total War" spillene det er langt tid tilbake, men har alltid hatt det morsomt med "Total War" spillene.. Anbefaler deg Rome Total War Veldig forsjellig sjanger fra de spillene han har da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå