Gå til innhold

Smålagg/hakking i CS:S på LAN (2 Pcer)

Anbefalte innlegg

Hei sitter på ett "lan" er bare jeg og en kompis da, men når vi spiller CS sammen så kommer det sånne laggperioder som varer i ca 1-2 sekund. Det skjer kanskje 5 ganger pr. runde.

Det kommer liksom sånn skurrete lyd, og det går liksom treigere kan man si, det er ikke slik at det stopper! Dette skjer ikke når jeg var hjemme og var alene og ikke på LAN.

Begge sitter på trådløs nettverk, jeg har tatt rates i console: cl_updaterate 100

cl_cmdrate 100

rate 25000. pingen er også grei 10-60 ms

Kompisen min har ikke tatt det, men har det noe å si?

Har dere no løsning på problemet vårt? Det er bare så jævlig irriterende at jeg alltid skal ha problemer med CS. Har nesten aldri hatt en problemfri uke :cry:

Endret av Simenrf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For meg høres det ut som om problemet ikke gjelder nettverket eller pakketransmisjonen, men heller noe programvare på PCen din. Spesielt når du sier at lyden hakker.

Hvilket operativsystem bruker du? Du kan prøve å trykke CTRL+ALT+DEL og se i Task Manager om det er noen prosesser der som plutselig bruker over 80% prosessorkraft i korte øyeblikk.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar

Jeg har Windows Vista.

Ganske ny data:

GeForce 8800 GT

2GB Ram

Intel Core 2 Duo E6750

250GB HD

Nå begynner musikken også å skurre på samme måte :(

dette skjedde ikke i går, og jeg har byttet sånn nettverkskort kan det være det?

hvorfor meg? helt siden jeg kjøpte CS i 2005 har jeg aldri hatt en eneste problemfri uke! det har alltid vært noe!!

det begynner å skurre når jeg hører på musikk på YouTube også:/ Det er ikke bare lyden som skurrer på CS, det er også selve spillet på en måte og dette skjedde heller ikke med kameraten min før han kom hit.

Det er helt forjævlig å ha det slikt!! Alt fungerer som det skal dagen før, dagen etter - du har ikke lastet ned en eneste drit, du har ikke gjort noen som helst forandringer, så plutslig klikker det!!

Jævla heldiggriser dere er som bare har slik vanlig lagg, men her skurrer/lagger det til og med på YouTube

Endret av Simenrf
Lenke til kommentar

og jeg har byttet sånn nettverkskort kan det være det? kansje det ja, ta ut det du nettopp satt inn og start pcen uten , forskjell?

hvorfor meg? derfor det

helt siden jeg kjøpte CS i 2005 har jeg aldri hatt en eneste problemfri uke! det har alltid vært noe!! kansje det er noe annet en spillet sin feil at hele dataen din skurrer og lagger?

det begynner å skurre når jeg hører på musikk på YouTube også:/ Det er ikke bare lyden som skurrer på CS, det er også selve spillet på en måte og dette skjedde heller ikke med kameraten min før han kom hit. alle med ører kan høre at det skurrer

Det er helt forjævlig å ha det slikt!! Alt fungerer som det skal dagen før, dagen etter - du har ikke lastet ned en eneste drit, du har ikke gjort noen som helst forandringer, så plutslig klikker det!! anbefaler deg og feilsøke hele pcen , for og luke ut problemer

Jævla heldiggriser dere er som bare har slik vanlig lagg, men her skurrer/lagger det til og med på YouTube

du sier det selv, til og med youtube. åpenbart at noe er galt med pcen din

Oppdater som Skagen sier , grafikkkort / nettverkskort og øvrige drivere

Endret av =Iko=
Lenke til kommentar

I går og alle dagene før i dag var det null skurring eller hakking! Bare litt lagg i CS som jeg alltid har hatt og aldri noensinne blir kvitt!!

det eneste jeg har gjort er å bytte trådløs nettverkskort, hvordan kan det gjøre at jeg får skurrete lyd og bilde?

det samme får kompisen min, og han hadde det heller aldri før.

Forresten hadde vi ett LAN for noen måneder siden, da funket alt! Ikke no bullshit der så hvorfor skjer det noe nå da?

Endret av Simenrf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...