Simenrf Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Hei sitter på ett "lan" er bare jeg og en kompis da, men når vi spiller CS sammen så kommer det sånne laggperioder som varer i ca 1-2 sekund. Det skjer kanskje 5 ganger pr. runde. Det kommer liksom sånn skurrete lyd, og det går liksom treigere kan man si, det er ikke slik at det stopper! Dette skjer ikke når jeg var hjemme og var alene og ikke på LAN. Begge sitter på trådløs nettverk, jeg har tatt rates i console: cl_updaterate 100 cl_cmdrate 100 rate 25000. pingen er også grei 10-60 ms Kompisen min har ikke tatt det, men har det noe å si? Har dere no løsning på problemet vårt? Det er bare så jævlig irriterende at jeg alltid skal ha problemer med CS. Har nesten aldri hatt en problemfri uke Endret 11. april 2008 av Simenrf Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) For meg høres det ut som om problemet ikke gjelder nettverket eller pakketransmisjonen, men heller noe programvare på PCen din. Spesielt når du sier at lyden hakker. Hvilket operativsystem bruker du? Du kan prøve å trykke CTRL+ALT+DEL og se i Task Manager om det er noen prosesser der som plutselig bruker over 80% prosessorkraft i korte øyeblikk. Endret 11. april 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Jeg har Windows Vista. Ganske ny data: GeForce 8800 GT 2GB Ram Intel Core 2 Duo E6750 250GB HD Nå begynner musikken også å skurre på samme måte dette skjedde ikke i går, og jeg har byttet sånn nettverkskort kan det være det? hvorfor meg? helt siden jeg kjøpte CS i 2005 har jeg aldri hatt en eneste problemfri uke! det har alltid vært noe!! det begynner å skurre når jeg hører på musikk på YouTube også:/ Det er ikke bare lyden som skurrer på CS, det er også selve spillet på en måte og dette skjedde heller ikke med kameraten min før han kom hit. Det er helt forjævlig å ha det slikt!! Alt fungerer som det skal dagen før, dagen etter - du har ikke lastet ned en eneste drit, du har ikke gjort noen som helst forandringer, så plutslig klikker det!! Jævla heldiggriser dere er som bare har slik vanlig lagg, men her skurrer/lagger det til og med på YouTube Endret 12. april 2008 av Simenrf Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Har du lagt inn alle chipset-drivere, samt driverne for det nye nettverkskortet? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) og jeg har byttet sånn nettverkskort kan det være det? kansje det ja, ta ut det du nettopp satt inn og start pcen uten , forskjell? hvorfor meg? derfor det helt siden jeg kjøpte CS i 2005 har jeg aldri hatt en eneste problemfri uke! det har alltid vært noe!! kansje det er noe annet en spillet sin feil at hele dataen din skurrer og lagger? det begynner å skurre når jeg hører på musikk på YouTube også:/ Det er ikke bare lyden som skurrer på CS, det er også selve spillet på en måte og dette skjedde heller ikke med kameraten min før han kom hit. alle med ører kan høre at det skurrer Det er helt forjævlig å ha det slikt!! Alt fungerer som det skal dagen før, dagen etter - du har ikke lastet ned en eneste drit, du har ikke gjort noen som helst forandringer, så plutslig klikker det!! anbefaler deg og feilsøke hele pcen , for og luke ut problemer Jævla heldiggriser dere er som bare har slik vanlig lagg, men her skurrer/lagger det til og med på YouTube du sier det selv, til og med youtube. åpenbart at noe er galt med pcen din Oppdater som Skagen sier , grafikkkort / nettverkskort og øvrige drivere Endret 12. april 2008 av =Iko= Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Hva er galt med PCn min da, når den funka i går? Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 (endret) I går og alle dagene før i dag var det null skurring eller hakking! Bare litt lagg i CS som jeg alltid har hatt og aldri noensinne blir kvitt!! det eneste jeg har gjort er å bytte trådløs nettverkskort, hvordan kan det gjøre at jeg får skurrete lyd og bilde? det samme får kompisen min, og han hadde det heller aldri før. Forresten hadde vi ett LAN for noen måneder siden, da funket alt! Ikke no bullshit der så hvorfor skjer det noe nå da? Endret 12. april 2008 av Simenrf Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Du sier jo i første post at du har bare hatt problemer med cs siden 2005 . Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 ja det var småproblemer som at jeg fikk Connection Problem første runde men ikke de andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå