Gå til innhold

Gamer PC til 20 000

Anbefalte innlegg

Trenger å oppgradere min 5-år gamle PC nå og jeg har tenkt å bruke ca 20 000 på en gamer-pc. Kunne noen her hjulpet meg med å sette opp et rått oppsett til den prisen? Jeg er ingen fanboy så dere kan trygt komme med ulike forslag. Jeg trenger skjerm med i prisen også. Tenkte å bruke komplett.no men hvis dere har forslag til bedre steder å bygge, fyr løs!

Det jeg ikke trenger er: Høyttalere, nettverk (router, trådløst nettverkskort)

Håper på noen fine innspill av dere med god peiling på pc :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette blir ville maskiner, ville kanskje ventet til etter sommeren i vente på GT200 og kanskje q9550. Men her er dagens muligheter, her kan du spare litt på billigere kabinett og psu. kanskje heller tre 9800GTX.

http://prisguide.prisguide.no/vis_handlevo...waggon_id=70405

Takker for svar :) Ja, den så rimelig rå ut den PC-en der men vil helst ikke ligge over 20k og jeg vil bygge via netshop eller komplett.

Lenke til kommentar

Jeg tror heller jeg venter til GT200 kommer i juli?

Eller så bygger jeg bare selv. For mange begrensede alternativer på komplett sin PC bygger og netshop sin. Bor ganske nærme Netshop ved Grorud så jeg kan kjøpe deler separat der uten problem. Jeg vil definitivt ha GT200 når jeg først skal bruke så mye penger.

Takke for svar :)

Lenke til kommentar
Dersom du ikkje føøler at du må ha ny PC nuh, så er det greit å vente på nye skjermkort.

3 skjermkort er uansett bare tull, ytelsen skalerer veldig dårlig, om du i det hele tatt får bedre ytelse :roll:

Ja, jeg har såpass peil på skjermkort at jeg vet dette er tull.

Jeg trenger sårt ny PC men jeg vil ikke stresse da dette fører til at jeg tar feil valg. Å kjøpe komponenter separat er det beste for meg for så å kjøpte GT200 når den kommer. Surt å kjøpe 8800GT nå når GT200 er rundt hjørnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...