Glasgrekar Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Hvordan setter man på "cookies" i nettleseren. IE6. Må gjøre dette for å sette på signatur i forumet her.:smile: Lenke til kommentar
Sliver Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Finnes sikkert en bedre løsning, men hvis du går inn på 'control panel/internet settings' å setter internet security til default medium løser nok dette problemet. Cookies er ikke farlig!! Lenke til kommentar
Glasgrekar Skrevet 11. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2002 Endre innstillinger NB: For å endre innstillinger MÅ du ha satt på cookies i din browser. Brukernavn : Glasgrekar La andre brukere se min epostadresse: Ja Nei Lagre brukernavn og passord i cookies for 1 år: Ja Nei Bruk alltid min signatur: Ja Nei Bruk aldri Smilies: Ja Nei Bruk aldri HTML: Ja Nei Bruk aldri BBcode: Ja Nei Vise leste meldinger: Ja Nei Jeg vet at cookies ikke er farlig men det er ikke det som er problemet. For å bruke signatur i innleggenet her på forumet må man ha satt PÅ cookies i browseren. Slik som det står beskrevet ovenfor. Det jeg lurer på er hvordan man gjør dette. Prøvde det du skrev men det hjalp ikke. Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 I internet explorer tools-internet options-privacy-advanced. or edit. hei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå