BIM-Tech Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Hei. Det blir nok hovedsakelig en gaming-pc, men kommer nok til å prøve å klokke den opp også. når det gjelder hardware, så blir det til at jeg må oppdatere alt siden den delen har stått stille grunnet kostnaden ved selve byggingen. Kommer til å bestille ferdig vannkjøledelene neste uke fra coolbits.dk. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Sikkert spurt om ørten ganger før. Hvor mye veier skjønnheten ? Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 hei. Den er tung nok, men fortsatt veier dama mer :!: Har ikke veid den på en stund, men regner med at vekta vil stoppe på mellom 30-40kg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Heilage ... Jaja, så lenge kjerringa veier mer er det i orden Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 er det bare meg eller er pcen ferdig ? når får du hw til beistet ? har du tenkt på hvordan hw du skal bruke. går ut ifra at du går for i7 prosessor Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Mista tråden ut av mine innlegg:S Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 hei. Den er ikke ferdig enda.. Må få ordnet vannavkjølingen og feste til HDD++ Når det gjelder hardware, så har dette blitt lagt til side en stund grunnet byggingen av dette beistet, da det ikke er helt billig å bygge. Men dette blir rettet på når jeg er ferdig med prosjektet. Må nok begynne med et nytt grafikkort. Kansje et Radeon 5xxx serien? Det støtter jo DirectX 11. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Du Alu-Tech, skal du på The Gathering til påsken ? Er det noen andre som skal på The Gathering så vil jeg gjerne vite det, jeg og en kompis har tenkt oss dit for første gang nå til påsken Endret 9. november 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 hei. Det er litt stille for tiden, men har nettopp fått tak i en ny harddisk på 320GB, så da skal det lages feste til HDD. Selvfølgelig så blir det bare 2,5" i den nye pcen. Utviklingen går jo fremover.. Har laget vindu til også. Har en hel rekke med hull som måtte tettes med lexan. så da var det bare til å ta frem dremmelen og file ivei. Blir vel til at jeg sender en ny bestilling til CoolBits igjen for å få resten av den oppgraderte vannavkjølingen. Hva som skjer neste år, hvem vet? Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Hei igjen. Så var neste update i boks. Det er ikke så mye igjen, men regner med at bestillingen til CoolBits er avgårde til mandagen. Da har jeg oppgradert vannkjølingen for kr 3000,- takk,det ække billig.. Så da har jeg fått ordnet det som trengst for å få ferdig prosjektet. Har liksom blitt vant til å jobbe med det.. da er det bare installering av hardware igjen, nesten.. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Du får selge den å begynne på et nytt :!: Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Hei. det blir nok en stund til neste.. Må ha en del ny hardware.. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Hei Så er bestillingen min registrert hos http://coolbits.dk/ da har jeg det sikkert iløpet av uken... Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 (endret) hei. Har endelig fått noen flere deler, så nå holder jeg på å testkjører vannkjølingen for lekkasjer. Dette skal pågå et døgn før jeg setter inn hardwaren.. Holder på med festene til HD også. har lagt inn noen bilder av delene fra http://coolbits.dk/ , som har vært veldig imøtekommende når det gjelder å skaffe deler. Rask levering har det også vært, da jeg bestillte deler på mandag, og hadde det i Strømstad på torsdag.. det er noe småtteri igjen som må gjøres, men neste måned skal jeg gi meg selv et nytt grafikkort Endret 21. november 2009 av Alu-Tech Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 nice, hvordan pumper er det du bruker ?, tror jeg har maken til den lille gule Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 hei Den lille gule er en eldre AC aquastream 1048 vannpumpe fra Eheim. Den har ikke gått mer en et år og jeg har mange reservedeler til den som for eksempel aksling og innvendig overgang til kobling. Skulle hatt en CPU blokk til sokkel 775. Finner ikke det ene festet.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Blir utrolig bra dette:) Ser du valgte Feser sine 45 graders nipler, syns de er både fine og gode til bruk. Slangene sitter ihvertfall dønn fast;) Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Hei. Syntest de niplene er utrolig fine, og så slippe du og bruke verktøy for å feste slangene. Det er også lettere å få slangen dit du vil siden du kan vri enden på nippelen trinnløst dit du vil. Det er fint de det er litt trangt. Har tenkt å sette 2 stk på CPU blokken også for å få mindre risiko for luft i systemet siden jeg da klarer å få ned høyden på de slangene iforhold til tanken. Valgte en Eheim 230V pumpe også, for da slipper jeg å ta kraft fra strømforsyningen. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Dette var bare et utrolig vakkert BEAST ME WANT Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Endelig et prosjekt som FORTJENER å være på forsiden av hw.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå