Gå til innhold

kommentartråd The Beast of Aluaqua


Anbefalte innlegg

var hos en blikkenslager i går, og det var akkurat at jeg rakk det, for han holdt på å stenge til sommerferien. fikk 2 30 cm remser med kobber, men han hadde kun 0,7mm og ikke 1mm som er det jeg trenger, så jeg må skvise et dobbelt lag med kobber og pasta sandwitch.

 

er det noen som vet hvordan man skjærer i kobber, har prøvd dremel, men den funka ikke.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

var på biltema å kjøpte ei platesaks. det funka som en drøm.

 

fant ut at den kappe saken blikkenslageren bruker ikke gikk an å bruke, for hvis han hadde kutta så småe biter, så hadde de falt ned og under maskinen, så det var ikke et valg

 

er ferdig med alt + at jeg ikke finner USB kabelen til kameraet, så det blir ikke noen arbeidslogg desverre.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hei.

 

Yepp,selvfølgelig må jeg kunne ta ut hovedkortbrettet fra Lian Li :thumbup:

 

har helt forelsket meg i muligheten for å kunne ta ut hovedkortbrettet siden

jeg kjøpte det første Lian Li kabinettet... :love: Siden da har det vært løst

hovedkortbrett i alle kabinettene..

 

Microplex har hovedkortbrett i løsvekt og det er veldig enkelt å ordne feste slik at

det kan skyves ut. Og jeg kan love deg at her blir det trangt nok selv om kabinettet er gedigent, klarte faktisk ikke å gjøre det mindre, men det går bra så lenge grafikkortene

holder seg på dagens standard

Lenke til kommentar

Hei igjen

 

hyggelig at du har fått deg et kvalitetskabinett :blush: Det er noe av det beste

du kan få tak i når det gjelder fabrikkproduserte kabinettet, det har en utrolig

god finish og geniale løsninger hele veien...

 

vet ikke helt når det blir ferdig,har begynnt å lakkere, men det er en del jobb med innredningen og det å finne plass til alt, samt at jeg må få tak i noen deler fra vcore.dk

som f.eks vanntank og koblinger og ny pumpe..

Lenke til kommentar

Hei.

 

sånn alt i alt regner jeg med at det har kostet ca 14000,- for kun kabinettet i og med at

jeg har måtte la proffer gjøre noe av jobbe. matrialer koster også litt, samt at det ble

noe som måtte gjøres flere ganger fordi jeg ikke vart fornøyd..

 

Det hadde vært spennende å se når du begynner med ditt kabinett :thumbup: Det er utrolig lærerikt, og det er gøy å ha noe som ingen andre har..

 

har du kansje noen skisser??.. Isåfall må jeg få se på dem..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Grattis med "Mod of the Month" nomonasjon på bit-tech.net forumet! Du fikk hvertfall min stemme!

 

Håper alle her på forumet registrerer seg og stemmer på denne modden, er jo den dessidert kuleste modden denne måneden!

Jeg synes det er på tide att norge viser seg frem litt i dette miljøet. Nå har Grevaeg åpnet portene, la oss ta steget inn! :D

Endret av Ashaman
Lenke til kommentar

hei.

 

takk skal du ha :p . Er faktisk veldig overasket da jeg trodde det bare var ferdige prosjekter som ble nominert. Har ikke vært så mye inne der i det siste da jeg har hatt en del lekser.

 

har holdt på med prosjektet også når det gjelder innvendig arbeide som er veldig kronglete.

Det er jo en del ting som skal inn..

 

Har fått lakkert, så det komme en ny update i helgen etter at jeg fant ut at batteriene i kameraet var flatt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...