Alexander Schindler Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Seksuell oppvåkning i jentegarderoben, selvinnsikt om viktigheten av egne valg og kjærligheten til filmen er hovedtemaene i denne helgens anbefalinger. Les mer Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Linken Les vår kinoanmeldelse av "Løver for lam". er lenket til anmeldelsen av Vannliljer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Bug på gang ja? To tråder om samme artikkel... Vel uansett som jeg skrev i den andre tråden: Cinema Paradiso er i mine øyne oppskrytt. Vannliljer har jeg ikke sett så den sier jeg ikke noe om.Lions for lambs er helt grei da. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Han mente at filmen var interessant, men på ingen måte unik. Lions for lambs er forskjellig fra den typiske amerikanske "happy ending" - filmen. Her får vi se det slik som livet ofte kan være - urettferdig, grusomt og uten en høyerestående makt som griper inn og ordner alt. I så måte er filmen bedre enn anmelderens karakter - eller karakteren på IMDB for den saks skyld. Absolutt verdt å se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg