Tommsern92 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Hallo, tidligere denne måneden la jeg inn Windows XP home på min stasjonære pc. Jeg har nå fjernet dette fra hardisken(formatert) og prøver og legge inn vista som jeg tidligere har hatt. Den starter å legge inn filene men stopper opp og får error code: 0x80070017 Bruker lovlig vista på cd. Lurer på hvorfor dette skjer og hva jeg kan gjøre for å fikse det. Endret 12. april 2008 av eXerIc0n Gjorde emnetittelen mer beskrivende. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Etter du har endret emnetittelen, kan du prøve å Google feilkoden. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Etter du har endret emnetittelen, kan du prøve å Google feilkoden. Har søkt etter feilkoden på google men jeg kommer ikke fram til noen endelig svar som faktisk kan hjelpe meg. Prøvde å legge vista inn igjen istad men den stopper opp på "Windows is completing innstalation" Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Ser noe rart, det kommer opp en sånn svart skjerm med en liste med forskjellige windows vista innstalasjoner som har vært, er det mulig å slette disse og prøve å legge inn vista på nytt så det funker? har slettet hele hardisken og den lista dukker fremdeles opp.... Lenke til kommentar
GA75 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Ser noe rart, det kommer opp en sånn svart skjerm med en liste med forskjellige windows vista innstalasjoner som har vært, er det mulig å slette disse og prøve å legge inn vista på nytt så det funker? har slettet hele hardisken og den lista dukker fremdeles opp.... Hvis den stadig finner gamle installasjoner har du nok ikke slettet og formatert harddisken fullstendig, eller så er det noe galt med disken. Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Mja. Formatering av harddisken er nok en god idè. Kan det være feil på dvd-plata? EDIT: Har du egentlig søkt på dette som du sa? jeg søkte på feilkoden din og fikk opp masse TechNet forumposter som tok opp problemet... Denne feilen gjelder ei fil som mangler eller er korrupt. Hvis dette er en iso som du har lastet ned fra MSDN så bør du teste å brenne den på ny med 1x hastighet og velge å verifisere innholdet. Det kan være en feil i iso filen som kommer fra MSDN, så du kan jo kontakte Microsoft og få tilsendt en ny iso Endret 17. april 2008 av Tallyho Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Mja. Formatering av harddisken er nok en god idè. Kan det være feil på dvd-plata? EDIT: Har du egentlig søkt på dette som du sa? jeg søkte på feilkoden din og fikk opp masse TechNet forumposter som tok opp problemet... Denne feilen gjelder ei fil som mangler eller er korrupt. Hvis dette er en iso som du har lastet ned fra MSDN så bør du teste å brenne den på ny med 1x hastighet og velge å verifisere innholdet. Det kan være en feil i iso filen som kommer fra MSDN, så du kan jo kontakte Microsoft og få tilsendt en ny iso Hei, har prøvd å brenne vista på to forkjellige dvd'r men ingen av dem funker, midt under innstalasjonen så stopper det opp og kommer opp error. Begge cd'ene brente jeg med 1x og 2x hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ok. De trådene jeg fant om problemet så løste det seg enten magisk eller ikke i det hele tatt. Dette er visstnok et utbredt problem. Du må nok kontakte MS... Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ser noe rart, det kommer opp en sånn svart skjerm med en liste med forskjellige windows vista innstalasjoner som har vært, er det mulig å slette disse og prøve å legge inn vista på nytt så det funker? har slettet hele hardisken og den lista dukker fremdeles opp.... Det at den lista kom opp hadde jeg også problemer med. Selvom om jeg både slettet og formaterte på nytt i vista installasjonen kom det opp. Endte med at jeg satt i xp CD-en og formaterte fra den installasjonen, og installerte vist etterpå. Da funket det. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Ser noe rart, det kommer opp en sånn svart skjerm med en liste med forskjellige windows vista innstalasjoner som har vært, er det mulig å slette disse og prøve å legge inn vista på nytt så det funker? har slettet hele hardisken og den lista dukker fremdeles opp.... Det at den lista kom opp hadde jeg også problemer med. Selvom om jeg både slettet og formaterte på nytt i vista installasjonen kom det opp. Endte med at jeg satt i xp CD-en og formaterte fra den installasjonen, og installerte vist etterpå. Da funket det. Ok, skal prøve det etterpå Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå