Nervetattoo Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Leken er enkel, lev eller dø. Se videoen Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Denne ser jeg frem til! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Sikkert ti år siden jeg så originalen av Haneke. Skremmende saker som gjorde dypt inntrykk. Tviler på denne remaken er i nærheten av den. Morsomt at de bruker Grieg i traileren. Endret 11. april 2008 av Computerwelt Lenke til kommentar
akarno Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Med respekt for orginalen skal jeg IKKE se denne filmen. Gratulerer til en ny trailer som spoiler handlingen og fjerner alt av nerve i filmen. Denne skal unngås - klarer ikke amerikanere å se en film som ikke er på deres eget språk? Meh Sur nå. Syntes ikke det bør være en remake til en slik film. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Filmen er en scene for scene remake regissert av Haneke selv. Den er ikke så langt unna originalen. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Sjanger:Skrekk, Thriller Skrekk? Går denne filmen under skrekk? Så iallfall ikke så skremmende ut.. Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Filmen er en scene for scene remake regissert av Haneke selv. Den er ikke så langt unna originalen. Da blir det jo på en måte bare enda dummere, hva er vitsen? Amerikanerne fikser vel "subs"? Orginalen er forresten en av undertegnedes favorittfilmer innenfor sjangeren. Er absolutt en skrekkfilm, selv den også er en thriller. En perfekt skrekkfilm for folk som har vanskelig for å tro på monstre og aliens. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Da blir det jo på en måte bare enda dummere, hva er vitsen? Amerikanerne fikser vel "subs"? Average Joe Sixpack takler absolutt ikke undertekster nei. Haneke ønsker vel at flere amerikanere skal se filmen, enn hva originalen ble. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Merkelig å gå direkte fra mesterverket Caché til remake av sin egen Funny Games. Egentlig, så kan jeg godt se at det er interessant som filmskaper å lage en ny versjon av sin egen film, men grunnlaget for å lage den (for noen andre enn seg selv) blir lovlig tynn. Endret 12. april 2008 av CAT-scan Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg mener å ha lest at Hanekes grunn til å lage en amerikansk versjon er av den grunn _crs_ nevner. Originalen traff ikke mange nok amerikanere, og Haneke mente at dette i prinsippet var en historie nettopp for amerikanerne. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Ja, om vi skal se på realiteter, men så har man prinsipper også. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 den tralieren minnet veldig om clockwork orange traileren http://www.youtube.com/watch?v=7EwT2JHDENE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg