tobbe667 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg har to PC-er. En stasjonær og en bærbar, som jeg tar med meg rundt om kring. Har forskjellige sanger på de forskjellige pc'ene. Og jeg vil kunne hente de jeg vil ha på iPoden fra hver PC. Problemet er bare at jeg får ikke til å synkronisere musikk fra to forskjellige PC-er. Noen som kan hjelpe meg med problemet? Har forøvrig den nyeste iPod Nano. Lenke til kommentar
Hoisveen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) HeiNyt musikk og ha en hyggelig kveld Endret 31. mai 2014 av Hoisveen Lenke til kommentar
tobbe667 Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Så det er ingen mulighet for at jeg kan legge inn et par sanger fra min bærbare pc nå, uten å slette all musikk som er på podden slettes? Jeg er får ikke tak i min stasjonære PC på en god stund. Lenke til kommentar
Hoisveen Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) HeiNyt musikk og ha en hyggelig kveld Endret 31. mai 2014 av Hoisveen Lenke til kommentar
chberge Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hvis du i iTunes velger MANUELL synkronisering kan du koble den til hvilken som helst pc og dra over ny musikk uten at det skjer noen endringer på musikken som ligger der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå