MysticoN Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 siste nintendo konsollen min var en nintendo 32. og ser at PS3 kommer med oppgradert. støre hd osv, noen som vet om det kommer en "oppgradert" versjon av WII eller er det bare å kjøpe no? Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Nintendo 32? oh, me wants >_> Men nei, tviler på at vi får en "oppgradert" wii, på det meste så kanskje vi ha få eksternal HDD. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Nintendo 32? Hvilken Nintendo var det? En av deres tidligere kortstokker? Ikke hørt om Nintendo 32, men har hørt om Nintendo 32+32 da Oppdatert PS3 versjon? De nedgraderte jo PS3 så innmari som det lar seg gjøre, fjernet 20 Gb HD, tok vekk minnekortleser og BC til PS2 spill dog beholdet PS1 spill BC gjennom SW emulering. Nei kommer nok ikke noe oppdatert Wii men kanskje noe tilbehør i fremtiden. Hvem vet. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Nintendo 32? Hvilken Nintendo var det? En av deres tidligere kortstokker? Ikke hørt om Nintendo 32, men har hørt om Nintendo 32+32 da Oppdatert PS3 versjon? De nedgraderte jo PS3 så innmari som det lar seg gjøre, fjernet 20 Gb HD, tok vekk minnekortleser og BC til PS2 spill dog beholdet PS1 spill BC gjennom SW emulering. Nei kommer nok ikke noe oppdatert Wii men kanskje noe tilbehør i fremtiden. Hvem vet. mente å skrive 16b. vet ikke helt hvor jeg fikk 32 fra. men også kjent som snes. men som sakt, så har jeg ikke så stor peiling på konsoll. bare hørt at det har kommet et par ps3'er. forskjell på hd osv. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Nintendo skal komme med en Wii som kan spille av DVD-filmer. Den skulle etter rykter komme i fjor, kanskje årets E3-messe kan avsløre noe. Det jeg savner er nye farger, noe jeg ikke tror Nintendo vil avsløre før etterspørselen går ned betraktelig. De har ikke ressurser til å lage nye farger slik ting er nå. Alt er fokusert på den ene. Når det gjelder nye versjoner av Nintendo-konsoller, bruker ikke Nintendo legge til noe nytt innvendig. Stort sett forbedrer de utseende og skjerm (håndholdt). Jeg vil ikke ha en ny konsoll, jeg vil ha en ekstern harddisk! Har ikke mer plass igjen omtrent. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Nintendo skal komme med en Wii som kan spille av DVD-filmer. Den skulle etter rykter komme i fjor, kanskje årets E3-messe kan avsløre noe. Det jeg savner er nye farger, noe jeg ikke tror Nintendo vil avsløre før etterspørselen går ned betraktelig. De har ikke ressurser til å lage nye farger slik ting er nå. Alt er fokusert på den ene. Når det gjelder nye versjoner av Nintendo-konsoller, bruker ikke Nintendo legge til noe nytt innvendig. Stort sett forbedrer de utseende og skjerm (håndholdt). Jeg vil ikke ha en ny konsoll, jeg vil ha en ekstern harddisk! Har ikke mer plass igjen omtrent. Jeg er også lei av den lille plassen som er der, blir sånn at jeg må vurdere hva jeg skal laste ned etter om jeg har plass til det. Masse spill som jeg har bare på sd-kortet. De kunne i det minste gjort det mulig å spill fra sd-kortet isteden for å måtte kopiere hele tiden. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Enig Tci, med WiiWare på vei og flere VC spill og på vei er det ufattelig at Nintendo fremdele tviholder på at de ikke skal gi ut en HDD, 20 Gb hadde vært mer enn nok. Forventer de at man skal slette spillene sin og heller laste dem ned på nytt når man vil spille dem? Idioti kaller jeg det. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Nintendo skal komme med en Wii som kan spille av DVD-filmer. Den skulle etter rykter komme i fjor, kanskje årets E3-messe kan avsløre noe. Det jeg savner er nye farger, noe jeg ikke tror Nintendo vil avsløre før etterspørselen går ned betraktelig. De har ikke ressurser til å lage nye farger slik ting er nå. Alt er fokusert på den ene. Når det gjelder nye versjoner av Nintendo-konsoller, bruker ikke Nintendo legge til noe nytt innvendig. Stort sett forbedrer de utseende og skjerm (håndholdt). Jeg vil ikke ha en ny konsoll, jeg vil ha en ekstern harddisk! Har ikke mer plass igjen omtrent. ok, for meg så er det ikke så viktig å ha dvd støtte. men en annen farge hadde vært fint. men ikke vært å vente på. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 En svart Wii.. njaaa.. Hadde ikke passet hvis du ikke byttet ut den glossy musikken på den med no skikkelig harde greier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå