tempozzz Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Har seg slik at jeg ikke får lagt inn adobe flash player på maskinen, hva er galt? shockvawe player går heller ikke ann, noen som vet om andre flash playere slik at jeg får sedd videosnutter på youtube? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hva med å fortelle hvilket OS du har, og om du får noen feilmedinger, eventelt hvilke feilmeldinger du får? Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 har vista home premium etter jeg har innstalert kommer det opp en feilmelding der det står at "programmet er kanskje ikke riktig installert" Lenke til kommentar
reor Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Jeg har litt av samme problemet, men bruker XP. Etter hva jeg har funnet ut har det vært installert Macromedia Flash player på PCen og den er på time life limit nu. Adobe har overtatt Macromedia og etter hva jeg har fått med meg fungerer ikke oppdateringen tilfredstillende. Her kan flere ting skje.: Enten foregår oppdateringen greit oppå eksisterende flashplayer hvor overskuddsfiler deretter blir fjernet eller oppdateringen skjer på siden av tidligere flashplayer som ikke blir fjernet og kan bli en sikkerhetsrissiko for Pcen. Her kan det også komme feilmeldinger. Har prøvd å lese fra div. kilder og dette er hva jeg har kommet frem til foreløbig. Endret 17. april 2008 av reor Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 skal prøve macromedia, håper det funker greit Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Flere g kjenner sliter med det samme, både på xp og på Vista. Feilmeldingen er som følger: Lenke til kommentar
reor Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg har nu fått oppdatert, men det må finnes en enklere måte å gjøre dette på. 1. Kjørte først.: http://secunia.com/software_inspector/ "Secunia has updated the Secunia Online Software Inspector with new rules for detecting insecure software. Run the Secunia Online Software Inspector to make sure that your system is up-to-date" 2. Fikk her tilbud om å installere et lite program som heter Secuna PSI. Dette programmet fant riktig link og oppdaterte flashplayeren i 2 forsøk. Flashplayer fungerer nå "normalt". Har du en lettere metode så informer oss her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå