haste Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Jeg skal kjøpe: Cpu: 2.53/2.66 HK: ekke sikker Trenger HK som har støtte for DDR (sier vel sg selv), RAID, har lydkort, AGP 8x, USB 2.0, gblan (ekke så farlig), som er bra da så klart og ikke koster mer enn 2.500 kr Jeg har tenkt på Gigabyte GA-8INXP , men d er faen meg ingen som har d. Så hvis noen kan komme med no forslag så hadde jg blitt glad. Skal overklokke så noen tips der å hadde ikke gjort no På forhånd takk for alle svar. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Det er asus og msi pe kort som er best å klokke med!! de koster ca 1000kr Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 tror han skal ha Intel-HK Han bør vel ta det ja, siden det er Intel prosessor han skal ha! Så tror ikke det hjelper at du anbefaler AMD hk Tideman Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 "Hvem hovedkort".... imponerende! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 "Hvem hovedkort".... imponerende! det er like irriterende som du bare sier det uten å komme med svar. hmm eg har vist ikke svar heller. Lenke til kommentar
Ygdrasil Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hvis du kan vente litt kommer Asus med et kort som heter SDX (basert på SiS655), som har kommet veldig bra ut i tester. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 det heter "hvilket hovedkort", ikke "hvem". ordet hvem brukes om personer, ikke om gjenstander. Lenke til kommentar
kire Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Dialekt.. Jeg sier for eksempel: "Hvilken heter du?". Lenke til kommentar
haste Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 slutt med hvem dialekt og hva faen, jg sier hvem hk så? Ingen av de korta har RAID da . Trenger raid og alt d andre stæsje som står der ... Mye koster d for ekstra raid kort ? Lenke til kommentar
Lef Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Hva med å sjekke f.eks på komplett hva et "ekstra" RAID kort koster ? Tror det tar kortere tid enn å spørre her på forumet :wink: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 ja, skriv "hvem raid-kort" i søkefeltet øverst til venstre på komplett.no og se hva som skjer.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hvis du kan vente litt kommer Asus med et kort som heter SDX (basert på SiS655), som har kommet veldig bra ut i tester. Ja og om han venter, kan han og velge dette "asus P4C800" hovedkortet som er basert på i875P (Canterwood) brikkesettet? Kommer vel i april. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Ja og om han venter, kan han og velge dette "asus P4C800" hovedkortet som er basert på i875P (Canterwood) brikkesettet? Kommer vel i april. Jeg tror også at det kan være den beste løsningen, med tanke på framtiden. Det kommer mange nye kort nå framover som har DualDDR støtte fror p4. Ta heller å vent noen måneder før du bestiller er mitt råd. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Dialekt.. Jeg sier for eksempel: "Hvilken heter du?". Det er ikke pent å mobbe :wink: Og som nevnt er sjakktrekket å vente med innkjøp av Intel system til Canterwood er ute, lese en test av det mot SIS 655 (eller SIS 656. Er det ikke det som kommer med 800 MHz FSB støtte?) og så velge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå