sforum Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hei. Jeg flytter til USA til høsten å tenker å kjøpe en iphone der. Bør jeg benytte det medfølgende abbonementet eller unlocke den, og bruke et annet? Ser telenor kan måle hvor mange som har iphone. Kan jeg få prob med å bruke ett annet abb. På den der borte? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Det er opp til deg hva du vil gjøre. Det at det er bindinstid på 2år med AT&T er nok for at jeg hadde låst iPhonen opp. Og å låse iPhone opp tar ikke mer enn 5min. Så jeg, personlig, ville å unlocket den, og brukt ett annet SIM-kort. Og nei, du kan og vil ikke få noen problemer ved å veive med en unlocket iPhone i USA Lenke til kommentar
sforum Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Det er opp til deg hva du vil gjøre. Det at det er bindinstid på 2år med AT&T er nok for at jeg hadde låst iPhonen opp. Og å låse iPhone opp tar ikke mer enn 5min. Så jeg, personlig, ville å unlocket den, og brukt ett annet SIM-kort. Og nei, du kan og vil ikke få noen problemer ved å veive med en unlocket iPhone i USA Regner med jeg bruker ett prepaid abbonement på den i stedet for det medfølgende da.. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Det vil være det smarteste ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå