bentch86 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hei, har nå kjøpt meg en Ford Mondeo 2002 2,0 TDDI. I dag ble motoren varm, nesten ned på det rød. Stoppet da på Yx og fylte på en liter frostvæske, men var ikke nådd min målet. kjøpte da en til ennå ikke min målet. Hvor store er disse tankene? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Samma hvor svær tanken er. Du skal ikke trenge og fylle på så mye! Er nok en lekasje et sted vil jeg tro.. Fyll vann midlertidlig hvis den bruker mye. Er ikke så stor fare for at ting skal fryse nå og du har allerede "sprita" den opp med 2 liter frostveske.. Lenke til kommentar
bentch86 Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 Testet nå med vann, det fosset ut ca midt under bilen. hva kan være gåent da? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Radiator eller en slange. Det er jo bare å legge seg ned det å se. Er det en slange er det en enkel oppgave. Kanskje den bare har løsnet? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Fosset ut? Aner ikke hvordan det er med tappekraner på Modeo, men på Nissan Sunny'n til morsan så hadde tappekrana åpnet seg... Da fosset vannet ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå