Gå til innhold

Skaper IDE CD-brenner problemer for S-ATA DVD-brenner?

Anbefalte innlegg

Jeg har et merkelig problem nå, som jeg aldri har opplevd tidligere.

Har lenge hatt spillet "Lord of the Rings: Battle for Middle Earth 2", også var jeg så dum at jeg klarte å miste det, så jeg bestilte meg "Lord of the Rings: Battle for Middle Earth Anthology" fra Absoluttspill.no, for da fikk jeg Battle for Middle Earth, Battle for Middle Earth 2 og Battle for Middle Earth 2 Raise of the Witch King for den fine sum av 199kroner :)

Mottok spillet idag, jeg installerer alle tre osv.. Så forsøker jeg først å se om denne egne "Anthology" disken kan brukes til alle tre spillene, så jeg slipper å bytte disk hele tiden. Men jeg fikk beskjed om å sette inn Battle for Middle Earth 2 disken, samme skjedde når jeg forsøkte med Rise of the Witch King disken.

Jeg tenker, jaja jeg får kave med disse diskene da.

Men tror du ikke jaggu jeg får samme meldinga når jeg putter inn den riktige disken? :dontgetit:

Et slikt problem har jeg aldri før opplevd, at et spill ber meg om å sette inn spilldisken, når jeg faktisk har den i.

Jeg lurer på om det kanskje er min CD-RW IDE stasjon som skaper problemer?

For jeg monterte nettopp min gamle CD-RW disk inn i maskinen, som er en IDE disk og den hadde jeg ikke sist gang jeg forsøkte å spille.

Kan det være en konflikt med at CD-RW stasjonen er IDE og DVD-brenneren er S-ATA?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...