Gå til innhold

Ting folk har ninjaet fra deg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Har sett en druid som heter norskdruid .. Oppfinnsomt :)

EDIT: Leif burde bli arrestert..

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Hater enda paladinene som ALLTID hadde 10 mer dkp (fikk ca 100 per raid) enn meg de gangene Lok'Amir droppa! FECKINGS NINJA PALADINS! :p

Lok'Amir var jo paladin healing våpen, var jo eneste brukbare healing macen fra mc og bwl, druids og priests har staves. EOD

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Gjorde Slave Pens for en stund siden, så droppet Quagmirran's Eye. NEED NEED NEED!

Men neida, her kommer paladin healer'n å tar need å vinner. "I need for better heals".

Kulan snær.

Lenke til kommentar
Hater enda paladinene som ALLTID hadde 10 mer dkp (fikk ca 100 per raid) enn meg de gangene Lok'Amir droppa! FECKINGS NINJA PALADINS! :p

Lok'Amir var jo paladin healing våpen, var jo eneste brukbare healing macen fra mc og bwl, druids og priests har staves. EOD

Rent bortsett fra at lok'amir var MYE bedre enn de fleste healing stavene som var tilgjenglig + jeg hadde veldig lite flaks med eye of divinity. (Lok'amir var bedre enn Benediction også)

Lenke til kommentar

Må inrømme at jeg har ninja lootet selv, når jeg var nystartet wownoob vel å merke. Så mente egentlig ikke å ninja loote. Jeg var priest og det droppet en blå cloak med +6 agi, i Wailing caverns. Jeg needet på den (og vant) til stor frustrasjon for hunteren og rougen.. Jeg trengte den jo til macen :hm: Skjønte det først en god stund senere, med stats etc..

Så husker jeg at alle trykket need på alt alltid, fra lv ca 1-25.. Uansett hva det var trykket alle need. Savner noob tiden :) DM runs var et ****.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

Jeg har faktisk ninjaet selv, en gang, var blod fra Drakkisath i UBRS. Når det tar 20 minutter å sortere 5 items fra en boss er ikke det noe jeg har tid til, dette var forresten på den tiden det var 15mans UBRS og Master Looter rådet.

Lenke til kommentar

En del innlegg med kragling og spam er fjernet. Jeg gjør oppmerksom på at spam ikke tillates og at dette skal rapporteres istedet for å kommenteres eller diskuteres slik at en moderator får tatt hånd om dette.

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Lenke til kommentar

Fått begge Potion-Injectors schematicene ninjat fra meg \o/

Ikke BoP dog, men ingen av de andre i den fantastiske pug'en hadde engineering. Men orker ikke bry meg, skal man bry seg om alle idiotene har man plutselig ikke tid til å spille :0000

Lenke til kommentar

Mista en Scarlet tabard en gang til en drittunge på 13 år.

Han rolla need siden han tapte rollen på Ravager til en paladin.

Selv spilte han hunter..

Jeg pratet med han etterpå og han sa rett ut at han ble sur over å tape, så han bare måtte ha noe fra instancet. Jaja en tabard er ikke en stor sak så det var ikke så mye å gråte over.

Største idioten av en ninja jeg har vært i nærheten av er en jeg kjente på Burning Legion.

Her er bilde av hva som skjer etter Baron dauer. Nevnte idiot er ML.

Legendary Ninja

Etter Blizzard innførte muligheten til server transfers, og navnebytte på karakterer er det ingen som vet hvor denne dusten nå befinner seg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Største idioten av en ninja jeg har vært i nærheten av er en jeg kjente på Burning Legion.

Legendary Ninja

Den må svi litt :o

Lenke til kommentar
Mista en Scarlet tabard en gang til en drittunge på 13 år.

Han rolla need siden han tapte rollen på Ravager til en paladin.

Selv spilte han hunter..

Jeg pratet med han etterpå og han sa rett ut at han ble sur over å tape, så han bare måtte ha noe fra instancet. Jaja en tabard er ikke en stor sak så det var ikke så mye å gråte over.

Legendary Ninja

Etter Blizzard innførte muligheten til server transfers, og navnebytte på karakterer er det ingen som vet hvor denne dusten nå befinner seg.

Har opplevd det jeg også, folk som trykker need på ting av akkuratt samme grunn som du sa. Må jo få noe fra instancen jeg også, har ikke fått noe loot.. hatre sånne folk..

Til bilde ditt, 10 mann raid på Baron. Hva er det for noe? er vel kun 5 mann?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...