Gå til innhold

Ting folk har ninjaet fra deg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mens jeg lvlet opp alten min i SFK droppet shadowfang xD Jeg var rogue så jeg skulle få den hvis jeg equippa den med en gang, men da skulle seff priesten neede den :mad: jævli typisk

Shadowfang er jo BoE. Alle har lov til å neede på den imo.

Sånne som deg gjør meg forbanna! Har mista Prayer of fortitude boka 2 ganger (1 gang til warrior og en gang til mage) bare fordi den var boe og de mente alle kunne need rolle på den.

(jeg var priest og trengte den selvfølgelig.)

Lenke til kommentar

Koper rundt halv 4 på natta i Blood Furnace på low lvl paladinen min, endelig dropper trinketen (healing) fra Broggok. Den kule, imba shadowpriesten bestemmer seg for å neede.

Stakkaren kunne jo bare spamme mindflay og si lol.

Endret av Deminust
Lenke til kommentar

Skulle ha crafter til Felsteel Reaper for warrioren min. Hadde leita ganske lenge, så når jeg endelig fant en var jeg ganske snar til å la han crafte den for meg uten å sjekke armory profile, guild osv. Det førte til at han ninjaet alle mats pluss 200g, tilsammen verdt rundt 1200g og logga rett av :( Jeg sjekker ALLTID armory heretter når jeg skal ha craft, enchant osv.

Lenke til kommentar
Skulle ha crafter til Felsteel Reaper for warrioren min. Hadde leita ganske lenge, så når jeg endelig fant en var jeg ganske snar til å la han crafte den for meg uten å sjekke armory profile, guild osv. Det førte til at han ninjaet alle mats pluss 200g, tilsammen verdt rundt 1200g og logga rett av :( Jeg sjekker ALLTID armory heretter når jeg skal ha craft, enchant osv.

http://www.wowwiki.com/Loot_ninja

Lenke til kommentar

+200? Så du ga han Fee i samme slengen i tillegg til å ikke sjekke guild og armory?

............................................________

....................................,.-‘”...................``~.,

.............................,.-”...................................“-.,

.........................,/...............................................”:,

.....................,?......................................................\,

.................../...........................................................,}

................./......................................................,:`^`..}

.............../...................................................,:”........./

..............?.....__.........................................:`.........../

............./__.(.....“~-,_..............................,:`........../

.........../(_....”~,_........“~,_....................,:`........_/

..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....}

...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../

...,,,___.\`~,......“~.,....................`.....}............../

............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-”

............/.`~,......`-...............................\....../\

.............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__

,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-,

.....`=~-,_\_......`\,.................................\

...................`=~-,,.\,...............................\

................................`:,,...........................`\..............__

.....................................`=-,...................,%`>--==``

........................................_\..........._,-%.......`\

...................................,<`.._|_,-&``................`\

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar
Elsker å plage warriors ved å dra den fram når jeg spiller på palaen, har Mongoose på den også :!:

Prøver ikke å være en slags partypooper her nå men hvorfor skulle warriors bli plaget av at du har sun eater og ikke dem? Det er ikke et spesielt bra sverd uansett, det er jo omtrent lettere å få King's Defender som er mye bedre :p

ermm tror du tar litt feil på den der:P

jeg bruker sun eater over kings enyday tbh

Mere dodge og avoidance ftw enyone?

Endret av DaXoN
Lenke til kommentar
Elsker å plage warriors ved å dra den fram når jeg spiller på palaen, har Mongoose på den også :!:

Prøver ikke å være en slags partypooper her nå men hvorfor skulle warriors bli plaget av at du har sun eater og ikke dem? Det er ikke et spesielt bra sverd uansett, det er jo omtrent lettere å få King's Defender som er mye bedre :p

Kommer vel an på hva du har av stats allerede, og hva du trenger. King's Defender har også fordeler over Sun Eater.

Armor, mer DPS, stamina og +hit anyone?

Lenke til kommentar

Kommer vel an på hva du har av stats allerede, og hva du trenger. King's Defender har også fordeler over Sun Eater.

Armor, mer DPS, stamina og +hit anyone?

Tja sant nok skal være enig der men jeg bytter ikke vekk litt hit / litt armor og minor stam uppgrade mot litt over 1% dodge ... er alt får mange warriors der ute som bare stacker Stam stam stam og glemer alt om avoidande:P

Lenke til kommentar
jeg vant en gang en tier del, så greide lootmasteren å bomme på navnet mitt, eventuelt feilklikke. så en annen fikk den, han som fikk den kunne ikke en gang bruke den! :thumbdown: noob

Kontakete en GM? funker fint om MasterLooteren, deg og den personen som fikk den sender inn en liten ticket.

Skjedde på min mage da jeg rollet høyest på daggern, ble gitt til feil, alle 3 ga GM en liten ticket og vips så var deggern min:D

Edit: Dagger'n fra Prince!

Endret av magnus106
Lenke til kommentar

Husker i MC pre-Tbc skjedde det noe med ML, så plutselig spratt all looten opp i "loot-vinduet" etter vi drepte Garr. Så alle skulle trykke pass, så skulle vi fordele etterpå. Var en druid som greide å trykke greed på Giantstalker.. Som fikk den :ermm:

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Var ikke i mitt guild, men et guild på serveren fikk endelig ned Illidan, så dropper Cursed Vision og Sergaras. Fordi en shaman var så buttlicker med raidlederen fikk han den istedet for roguen i guildet som er og blir den beste dps'ern.

Holdt på å slette wow når jeg leste det.

Den er jo like bra for ench shaman som for rogue den da.. :p

Lenke til kommentar
Den er jo like bra for ench shaman som for rogue den da.. :p

Enhancement- Gjenta etter meg: Enhancement enhancement enhancement Enhancement enhancement enhancement Enhancement enhancement enhancement Enhancement enhancement enhancement Enhancement enhancement enhancement Enhancement enhancement enhancement Enhancement enhancement enhancement Enhancement enhancement enhancement Enhancement enhancement enhancement Enhancement enhancement enhancement Enhancement enhancement enhancement Enhancement enhancement enhancement Enhancement enhancement enhancement Enhancement enhancement enhancement Enhancement enhancement enhancement Enhancement enhancement enhancement Enhancement enhancement enhancement.

- Takk. :)

Tror jeg skal bruke denne som en 'macro' mot alle som sier enten enchansemens, enchantent, ench, enchansment, osv osv (begynner å gå meg på nervene)... - Haha, den var genial Christeven... x)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...