Gå til innhold

Ting folk har ninjaet fra deg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tok en gang formulaen for Distilled Wisdom fra en gjeng med tullinger i Scholomance.

Påsto jeg var alchemist og solgte den for 500 herlige gull etterpå.

Ble epic mount da.

 

Det har jeg gjort en gang også : )

 

FIkk også The Sun Eater ninja en gang! Av en Rogue som heter Vikhan! Vedder på att alle som spiller på vashj vet hvem det er :) Jeg var warrior da.

Endret av Skavhaug
Lenke til kommentar
Shadowfang er jo BoE. Alle har lov til å neede på den imo.

selvfølgelig ikke når det er folk i gruppa som faktisk trenger den, og skal bruke den. Grådige folk er en skam for spillet, bare fordi du kan selge noe betyr ikke at man skal få det..

 

Om du trykker need på noe bare for å selge det mens andre trenger den til toonen sin er det ninjalooting, samme om det er boe eller bop. Såfremt man ikke har avtalt noe annet.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Gjorde Magister's terrace på heroic idag og cloth chest droppa fra siste boss. Healern needa på den, men jeg vant hjeldigvis. Han påstår at han ikke visste at jeg trengte den, men jeg hadde jo til og med skrevet "Yay!" i chatten og alt så tviler litt.

 

class var healeren?

Han var priest, men når man kommer som healer i en instance needer man ikke på dps gear.

Lenke til kommentar
Gjorde Magister's terrace på heroic idag og cloth chest droppa fra siste boss. Healern needa på den, men jeg vant hjeldigvis. Han påstår at han ikke visste at jeg trengte den, men jeg hadde jo til og med skrevet "Yay!" i chatten og alt så tviler litt.

 

class var healeren?

Han var priest, men når man kommer som healer i en instance needer man ikke på dps gear.

 

Mnja det spørs

For eksempel så sa jeg klart å tydelig ifra om at jeg kom til å neede på ele stuff, selv om shamanen var resto, når jeg var i heroic mgt her om dagen. Dette gjorde jeg i starten av instancen og sa klart ifra om at hvis dette ikke var greit så kom jeg til å leave

(Gjorde det her fordi jeg trengte chesten til ele, men har ikke sjangs til å få spot i noen grupper når du ikke har noen cc abilities)

 

Men sålenge dere ikke hadde en sånn "avtale" så vil jeg kalle ham (evt hun) en ninja ja

Lenke til kommentar
Gjorde Magister's terrace på heroic idag og cloth chest droppa fra siste boss. Healern needa på den, men jeg vant hjeldigvis. Han påstår at han ikke visste at jeg trengte den, men jeg hadde jo til og med skrevet "Yay!" i chatten og alt så tviler litt.

 

class var healeren?

Han var priest, men når man kommer som healer i en instance needer man ikke på dps gear.

 

Mnja det spørs

For eksempel så sa jeg klart å tydelig ifra om at jeg kom til å neede på ele stuff, selv om shamanen var resto, når jeg var i heroic mgt her om dagen. Dette gjorde jeg i starten av instancen og sa klart ifra om at hvis dette ikke var greit så kom jeg til å leave

(Gjorde det her fordi jeg trengte chesten til ele, men har ikke sjangs til å få spot i noen grupper når du ikke har noen cc abilities)

 

Men sålenge dere ikke hadde en sånn "avtale" så vil jeg kalle ham (evt hun) en ninja ja

Vi hadde ingen avtaler og jeg sa jeg ville ha chesten tydelig, men vant jo chesten uansett så har ikke så mye å si.

Lenke til kommentar
Gjorde Magister's terrace på heroic idag og cloth chest droppa fra siste boss. Healern needa på den, men jeg vant hjeldigvis. Han påstår at han ikke visste at jeg trengte den, men jeg hadde jo til og med skrevet "Yay!" i chatten og alt så tviler litt.

 

class var healeren?

Han var priest, men når man kommer som healer i en instance needer man ikke på dps gear.

 

Vel vil kanskje ikke si han er ninja.. Om du skrev "Yay" i chatten som du sa er det jo ikke sikkert han så det

Lenke til kommentar
Gjorde Magister's terrace på heroic idag og cloth chest droppa fra siste boss. Healern needa på den, men jeg vant hjeldigvis. Han påstår at han ikke visste at jeg trengte den, men jeg hadde jo til og med skrevet "Yay!" i chatten og alt så tviler litt.

 

class var healeren?

Han var priest, men når man kommer som healer i en instance needer man ikke på dps gear.

 

Vel vil kanskje ikke si han er ninja.. Om du skrev "Yay" i chatten som du sa er det jo ikke sikkert han så det

Uansett om jeg skrev det eller ikke så skal en healer alltid sjekke om en Dps class trenger itemet før han needer.

Lenke til kommentar
Shadowfang er jo BoE. Alle har lov til å neede på den imo.

selvfølgelig ikke når det er folk i gruppa som faktisk trenger den, og skal bruke den. Grådige folk er en skam for spillet, bare fordi du kan selge noe betyr ikke at man skal få det..

 

Om du trykker need på noe bare for å selge det mens andre trenger den til toonen sin er det ninjalooting, samme om det er boe eller bop. Såfremt man ikke har avtalt noe annet.

 

Vell, jeg ville ikke gjort det. Men det er slik mentaliteten er på min server i hvert fall. Alltid slik i en gruppe når BoE dropper.

 

Selv ga jeg glatt bort [staff of Natural Fury] til en feral druid jeg ikke engang kjenner da den droppet i starten av TBC, men et par andre i gruppen needed. Druiden vant heldigvis uansett.

Lenke til kommentar
Elsker å plage warriors ved å dra den fram når jeg spiller på palaen, har Mongoose på den også :!:

 

Prøver ikke å være en slags partypooper her nå men hvorfor skulle warriors bli plaget av at du har sun eater og ikke dem? Det er ikke et spesielt bra sverd uansett, det er jo omtrent lettere å få King's Defender som er mye bedre :p

 

Og paladins kan jo være protection, og da funker det sverdet meget bra.

 

Har selv både Sun Eater of King's Defender på min paladin alt. Men jeg er holy og har aldri brukt noen av de. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...